SUD ODBIO BANDIĆA – Presuda za “klevetanje” Bandića na HRT-u

2

 ‘HTV ne mora platiti 120.000 kuna jer je prenio izjavu premijera Milanovića’

Sutkinja Općinskog suda u Zagreba Zorka Čačić Zagrajski odbila je tužbeni zahtjev težak 120.000 kuna, a koji je gradonačelnik Milan Bandić potraživao od HRT-a.

Sutkinja u nepravomoćnoj presudi smatra da su novinarke HRT-a postupale u dobroj vjeri i pri tome zadržale primjerenu i potrebnu profesionalnost, te ju ničim nisu komentirale ili na drugi način poticale aktera Zorana Milanovića na njegove izjave.

Sud je još mišljenja da su novinarke tuženika postupale prema odredbi članka 25. Zakona o elektroničkim medijima, pa samim time okolnosti slučaja ne opravdavaju zahtjev tužitelja, odnosno Milana Bandića.

Podsjetimo, Milanović je dao HTV-u tijekom lokalnih izbora 2013. prije nego što je u drugom krugu Bandić ponovno izabran za zagrebačkog gradonačelnika, a u njemu ga je optužio da je umiješan u korupciju.

Na zadnjem ročištu početkom studenog, na koje je Bandić dovezen iz pritvora u Remetincu, zagrebački gradonačelnik je kazao da je zbog Milanovićeve izjave danima bio na sedativima.

Bandićev pravnik HTV-u zamjera što se ni jednim komentarom nije ogradio od Milanovićevih “sramotnih izjava” što, tvrde, pokazuje kako se slažu s iznesenim mišljenjem.

No, odvjetnik HTV-a Emil Havkić tada je rekao kako je HTV “u dobroj vjeri prenio uživo intervju s premijerom” pa stoga ne postoji odgovornost za objavu spornih informacija.

Odvjetnik je tvrdio da bi bilo kakvo ograđivanje od izjava političara bilo protivno slobodi medija i praksi Europskog suda za ljudska prava jer se medije tako uvlači u političke odnose između različitih političkih opcija i stavova.

Zbog prenošenja Milanovićevih izjava ranije je donijeta nepravomoćna presuda protiv RTL-a koji mora platiti Bandiću 50.000 kuna sa zateznom kamatom na ime naknade štete prema Zakonu o medijima.

Osim RTL-a Bandić je tužio nekoliko drugih medija i novinare koji su prenijeli premijerovu izjavu.


Ranije danas:

U velikoj dvorani zagrebačkog Općinskog građanskog suda danas će biti objavljena presuda u parnici u kojoj gradonačelnik Milan Bandić od HTV-a traži 120.000 kuna odštete zbog prenošenja izjava premijera Zorana Milanovića kojima ga je navodno oklevetao i uvrijedio.

Podsjećamo, Bandić je tužbu podnio zato što ga je Milanović u javnom istupu doveo u vezu s korupcijom i kriminalom.

“I kad sam rekao da je to klijentelistička družina, da Zagreb treba očistiti od korupcije – to sam mislio i to mislim i dalje. Da ću se s tim solidarizirati i da ću tome pljeskati, neću. To je klijentelizam, to je korupcija. U okviru svojih ovlasti ću o tome govoriti, jer o tome nešto znam”, rekao je tada Milanović.

Bandić se u međuvremenu našao pod istragom Uskoka zbog afere Agram, a HTV-u zamjera što se ni jednim komentarom nije ogradio od Milanovićevih “sramotnih izjava” što, kako tvrdi pokazuje da se slažu s iznesenim mišljenjem.

Odvjetnik HTV-a Emil Havkić je ususret presudi pojašnjavao da je Milanović koristio općenite političke termine. Smatra da je HTV “u dobroj vjeri prenio uživo intervju s premijerom” pa stoga ne postoji odgovornost za objavu spornih informacija. Ograđivanje od izjava političara, smatra odvjetnik, bilo bi protivno slobodi medija i praksi Europskog suda za ljudska prava. (hina)

facebook komentari

  • Agromentum

    Tko je jučer čitao komentare na ovom portalu, mogao se po zna koji put uvjeriti da neki “komentatori” uporno kleveću, lažu, podmeću i pripisuju nešto nekome što ne stoji. Valjda imaju potrebu svoju ionako skromnu inteligenciju još više “obezvrijediti”.

    • kučibaba

      Poštovani ukoliko imate osobne zamjerke ili primjedbe na nedopuštenja ponašanja i nepoštivanja pravila komentiranja, molimo takve komentare prijavite.