Pratite nas

Vijesti

‘Dijete sam samohranog roditelja sedmeročlane obitelji! Dobio sam otkaz jer sam net.hr-u rekao da mi smeta baner PROTIV BUDALA’

Objavljeno

na

Nakon dvodnevne torture i šoka koji traje i danas, panike cijele obitelji i kolega na poslu muka nije privedena kraju već je naš čitatelj dobio izvanredan otkaz. “Izvaredni otkaz sad povlači i pitanje moje životne egzistencije, stanovanja, školovanja, brige o obitelji jer sam i sam dijete samohranog roditelja već 20 godina u sedmeročlanoj obitelji.”, zaključuje naš preplašeni čitatelj.

Uoči referenduma kojim se ustavno definirao brak u hrvatskom društvu, podjela je bila osjetna. Svoju stranu zauzeli su političari, javne osobe, svi oni za koje ne znamo, kao i oni za koje znamo tko su osjetili su potrebu izreći svoj stav o referendumu. Kako to obično u Lijepoj našoj biva brojni aktivisti prije referenduma izjasnili su se PROTIV. Među njima su se našli Alka Vuica, Barbara Nola, Iva Šulentić, Severina, Mile Kekin i mnogi drugi. Jednako tako, brojne javne ličnosti obznanile su da će glasovati za. Marko Perković Thompson, Dario Šimić, Tomislav Bralić, Hrvoje Hitrec i mnogi drugi objasnili su radi čega će podržati inicijativu ‘U ime obitelji’.

Osim što se podijelila javnost, učinili su to i mediji. U to vrijeme javio nam se čitatelj koji je na portalu Net.hr, u srijedu 27. studenog, primijetio natpis ‘PROTIV BUDALA’, označen prepoznatljivom bojom onih koji su građane pozivali da na referendumu glasaju protiv. “Na rigidnost hrvatskih portala kontaktirao sam hrvatsku policiju, ali oni ne reagiraju”, rekao nam je čitatelj koji je uspio pohraniti fotografiju kao dokaz ovoga čina.

No, čini se kako reakcije na referendum ne jenjavaju pa nam se čitatelj Benedikt, čiji su podaci poznati redakciji, ponovno obratio. Tek kada je izašao iz pritvora, vidio je da je jedino naš portal pisao o slučaju sa spomenutim natpisom te je s nama odlučio podijeliti svoju priču koja se počela događati kobnog 28. studenog, a do danas se nastavlja. Benedikt je, kako kaže, reagirao telefonski na baner ‘PROTIV BUDALA’. Poslije toga, 28. studenoga, bio je pritvoren na 35 sati zbog ukazivanja i primjedbe, ali i zamolbe za uklanjanjem banera kojega je objavio spomenuti medij.

“Nakon primjedbe info službi i ne spajanja s programerom koji radi takve stvari, tj. postavlja banere, nakon 15 minuta nazvala me tajnica i rekla da netko želi pričati sa mnom. S druge strane bio je predsjednik uprave grupacije pod kojom je i navedeni portal, predstavio sam se imenom i prezimenom te uputio primjedbu da je sramotan baner postavio na portal i da me vrijeđa kao čitatelja i korisnika te da nije u redu ako opravdava taj sramotan čin. Osvrnuo sam se na neobjektivnosti portala. Nakon moje prosvjedne note vezane na navedeni baner, dotični gospodin me provocira i proziva budalom, kao i većinu stanovništva Hrvatske i to radi tri puta. Nastavlja s provokacijama, smatrajući i nazivajući me budalom”, kaže naš čitatelj. Dodaje kako je nakon minute razgovora bio iznerviran njegovim ponašanjem i, potaknut reakcijom provokacija, dotičnom je na kraju razgovora rekao ‘Mrš u k…., baš ste zaslužili dva šamara’. Ta prepirka trajala je jednu minutu. “Na upit treba li to smatrati prijetnjom i da se razgovor snima, rekao sam jasno da tu nema mjesta prijetnji, (predstavio sam se, a i zovem s radnog mjesta) i da samo hoću reći  da nije u redu što rade pojedini mediji zadnjih nekoliko tjedana u Hrvatskoj. Potiču na mržnju, dijele narod, a sad su oni još stavili taj baner i nazvali većinu građana budalama. I tu sam iznerviran njegovim provokacijama, stavom, bahatošću poklopio slušalicu”, ističe čitatelj Benedikt.

Sudeći prema riječima našeg čitatelja, prepirka tu nije stala. “Nakon par minuta odlučujem se ispričati i za ovo malo riječi uvreda što sam izrekao, naravno, dotični je i dalje bezobrazan i vrijeđa moje građansko dostojanstvo; rekao sam mu tada da će snositi odgovornost i krivnju zbog mogućih nemira koje će nas zahvatiti ako mediji nastave širiti mržnju i podjelu naroda.  Poslije sam otišao na predavanje u školu. Zaboravio sam razgovor u potpunosti, a drugi dan ujutro otišao na posao. Oko 8.30h majka mi javlja da me traži policija i da su bili nekoliko puta. Naravno, kad sam došao na posao, oko 9 sati, zovem policiju. Rekao sam službeniku da ću oko 15 sati doći u postaju vidjeti u čemu je problem. U međuvremenu dolaze policajci i uhićuju me na radnom mjestu i odvode na obavještajni razgovor u Heinzelovu, gdje saznajem da je dotični prijavio prijetnju pod člankom 139. st. 3. ,kako zbog uplašenosti, tj. zbog uznemiravanja novinara bivam zadržan 35 sati. Ispitivanje u stanici, izjave,  provjera i razgovori s rodbinom, susjedima, kolegama i direktorom  na poslu, pretresi stana, policijski auto parkiran ispred zgrade. Prebacivanje iz stanice u pritvor pa u stanici pa u stan pa u pritvor pa u stanicu pa u DORH pa u pritvor. Na kraju torture bio sam oslobođen deset minuta nakon iznošenja svoje obrane u DORH-u. Naravno, tada i saznajem da dotični gospodin nije predao snimku razgovora, nego je prijavu sročio svojim riječima i dobro je nafrizirao. Vozeći se doma, gledam na Glavnom kolodvoru kako dvije djevojke leže dok ih čuvaju sedam interventnih policajaca. Upravo sam to i dotičnom govorio da će se, zbog njihovog poticanju na mržnju, takve stvari događati u Hrvatskoj”, uznemiren je čitatelj.

Nakon dvodnevne torture i šoka koji traje i danas, panike cijele obitelji i kolega na poslu, muka nije privedena kraju, već je naš čitatelj dobio izvanredan otkaz. “Izvaredni otkaz sad povlači i pitanje moje životne egzistencije, stanovanja, školovanja, brige o obitelji jer sam i sam dijete samohranog roditelja već 20 godina u sedmeročlanoj obitelji”, zaključuje naš preplašeni čitatelj.

facebook komentari

Nastavi čitati
Sponzori
Komentiraj

Vijesti

HRT otkazao Jurkasu suradnju nakon peticije inicijative “Ivo Pilar”

Objavljeno

na

Objavio

Anđelo Jurkas više neće surađivati na HRT-u. Povod za to je, kako su nam potvrdili s HRT-a, taj što je Jurkas navodno povrijedio njihov etički kodeks.

– Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike – stoji u odgovoru na naše pitanje s HRT-a, javlja VečernjiList

Podsjetimo, Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga i koordinacija udruga proisteklih iz Domovinskog rata, zatražili su trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa, zbog teških kršenja Općih pravila o radu i ponašanju zaposlenika HRT-a i teških kršenja odredbi Etičkog kodeksa HRT-a.

Alo Bing, može dostava tri tone anthraxa i jedno pedesetak bombi na Markov trg. aktivirati i ostaviti tamo u crkvi, platit će onaj simpatični sjedokosi deform u kolicima. Cijena prava sitnica. Šifra: Kajzer Soze – napisao je Jurkas u vrijeme braniteljskih prosvjeda. Nakon što ga je HRT angažirao reagirali su iz Građanske inicijative Ivo Pilar, portala Kamenjar.com kao i još nekih portala. No, Jurkas je pokušao demantirati te navode, tvrdeći kako je i sam dijete branitelja, te kako se radilo o šali, odnosno referenci na strip Alan Ford.

Građanska inicijativa Ivo Pilar se oglasila priopćenjem koje prenosimo:

HRT, nakon zahtjeva građanske inicijative “Ivo Pilar” i 10 udruga iz Domovinskog rata  otkazao suradnju Anđelu Jurkasu.

U kratkom priopćenju HRTa , bode u oči što vodstvu HRT-a ni danima nakon medijskih napisa o Jurkasovom pljuvanju po hrvatskoj državi, dragovoljcima i braniteljima, te nizu drugih vulgarnih javnih istupa, nije bilo sporno da isti za javnu televiziju HRT radi emisiju za djecu i mlade.

Tek kada je Građanska inicijativa “Ivo Pilar” zajedno s 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata uputila zahtjev za otkazivanjem suradnje A. Jurkasu, ali i upozoravanjem na ignoriranje od strane HRT-a na njegove neprihvatljive javne istupe, HRT je konačno reagirao.

Iz svega proizlazi kako HRT-ovom vodstvu, ni ravnateljima ni urednicima, nije sporno da osoba koja vulgarno i grubo vrijeđa Ustavom zaštićene vrijednosti, a koje bi upravo HRT trebao štititi i promovirati, radi za HRT – štoviše, za program javne televizije namijenjen djeci i mladima, jer nisu reagirali saznavši za sve ove sablazne informacije, već su reagirali tek kada je zahtjev uputila snažna grupacija 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata, uz Građansku inicijativu “Ivo Pilar”.

Evo što su priopćili s HRT-a:  – “Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike.”

Platforma Građanske inicijative”Ivo Pilar” i 10 udruga proisteklih iz domovinskog rata pozdravlja poštivanje zakonitosti kroz raskid ugovora o suradnji s Jurkasom, ali traži i pokretanje postupka utvrđivanja odgovornosti urednika i ravnatelja HRT-a zbog angažiranja Anđela Jurkasa, koji je javno grubo vrijeđao hrvatsku državu, dragovoljce i branitelje.

Građanska inicijativa

Pročitajte u dokumentu u prilogu što je sve pisao Jurkas:

Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga zahtijeva trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa

 

 

facebook komentari

Nastavi čitati

Vijesti

Sebastian Kurz pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji

Objavljeno

na

Objavio

U Austriji su održani prijevremeni parlamentarni izbori. Izlazne ankete govore da je najveći postotak glasova pripao konzervativnoj, Narodnoj stranci kojoj je na čelu Sebastian Kurz.

Sebastian Kurz lider i kancelarski kandidat Austrijske narodne stranke pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji i to sa 31,5 posto glasova birača.

 

Predsjednik SPÖ-a i kancelar Christian Kern će prema sadašnjim rezultatima kancelarsku poziciju morati prepustiti predsjedniku ÖVP-a i aktualnom ministru vanjskih poslova Sebastianu Kurzu.

Prema sadašnjim rezultatima najvjerojatnija je koalicija između narodnjaka i slobodnjaka s obzirom na to da je Sebastian Kurz u svibnju raspustio koaliciju između socijaldemokrata i narodnjaka, a i neprijateljski odnosi obje stranke tijekom predizborne kampanja ne daje povoda za špekulacije o obnavljanju dosadašnje velike koalicije.

Gubitnik izbora je stranka Zeleni koja je s 4,7% prešla izborni prag ali je u usporedbi sa zadnjim izborima izgubila 7,7% glasova. Ulazak u parlament osigurala je i liberalno orijentirana stranka Neos s 5,3% te lista bivšeg političara Zelenih Petera Pilza s 4,3%.

Već sada se zna da je Sebastian Kurz najmlađi politički lider na svijetu. – Oduševljen sam rezultatima ovih izbora, a Austrijancima obećavam da ću u našu zemlju uvesti novu političku kulturu koja se zasniva na zajedništvu, kazao je sinoć Kurz.

On je stranku preuzeo u svibnju ove godine i povukao čitav niz poteza koji su stranku, čiji je rejting bio daleko ispod socijaldemokrata i slobodnjaka, uspjeli izdići na sam vrh. Njegov predizborni moto bio je “Austrijanci na prvome mjestu”, a u stranku je uspio privući mlade kandidate koji se nikada prije nisu bavili politikom.  Kurzu je uspjelo ono što mnogim političarima u sličnim situacijama teško uspijeva – uspio se odvojiti od dosadašnje koalicijske vlade sa socijaldemokratima i prikazati kao potpuno nova ličnost na političkoj sceni, sve to usprkos činjenici da je u toj istoj vladi bio ministar vanjskih poslova.  Antimigrantska kampanja  To u velikoj mjeri može zahvaliti tome što je procijenio da austrijska javnost cijeni činjenicu da je upravo on jedan od najzaslužnijih političara za zatvaranje tzv. balkanske migrantske rute. Tijekom kampanje obećavao je dosta žestoku antimigrantsku politiku i smanjenje prava i povlastica koje koriste migranti koji se već nalaze u Austriji. Uz to je obećao i smanjivanje poreza, a upravo tim obećanjima ušao je u prostor izrazito desne Slobodarske stranke i zasigurno joj oduzeo dio biračkih glasova.

facebook komentari

Nastavi čitati