Pratite nas

Vijesti

Merzel Stankoviću: ‘Zašto ste nervozni? Prestanite biti agresivni!’

Objavljeno

na

“Vi ne govorite istinu”, povišenim tonom rekao je Stanković kojem je županica jednako glasno rekla: “Nemojte vi meni demonstrirati silu!” I iako je Aco iz svoje samouvjerene sugovornice uspio izvući neka obrazloženja i odgovore, nismo uspjeli saznati zapjeva li kad Merzelica s predsjednikom…

Gadno je kad Stanković na “svoj teritorij” dovuče gosta za kojeg misli da je lak plijen pa se ispostavi da lovina postane lovac. Posljednja emisija ‘Nedjeljom u dva’ u kojoj je ugošćena županica Sisačko-moslavačke županije Marina Lovrić Merzel gotovo svo vrijeme ličila je na borbu predatora i aliena koja nije iznjedrila pobjednika, ali je ponudila dobru emisiju iz koje smo štošta doznali o razvikanoj županici, ali i o voditelju Aci.

Već na samom početku emisije Marina Lovrić Merzel ispravila je voditelja rekavši da se njezino prezime izgovara ‘Mercel’, a ne ‘Merzel’ čime je dala do znanja da ne voli poluinformiranost i novinarsku površnost. Stankovića, koji se zbog toga ispričao, ovaj gaf ipak nije spriječio da počne “udarati” u sve bolne točke županice Merzel koja je ovih dana top-tema svih hrvatskih medija. Nakon priloga koji je nabrojao sve gošćine “grijehe”, počeo je rat riječima, argumentima, dokazima, ali i nadglašavanjem i povišenim tonovima.

Na Stankovićevo pitanje koja je bila tema njezinog diplomskog rada na fakultetu Prometnih znanosti, Marina Lovrić Merzel odgovorila je: “Dajte, molim vas… ovo je ozbiljna emisija”, što nije umirilo voditelja koji je sve višim tonom ponavljao pitanje.

“Od vas osjećam nepovjerenje, ne radim ništa pod pritiskom”, vrlo je smireno napetu situaciju riješila Acina gošća koja je nedostatak odgovora kompenzirala širokim osmjesima.

Na pitanja kako je moguće da se za cvijeće izdvaja 100 000 kuna i da se ne sjeća teme svog diplomskog rada, gledatelji su ostali bez odgovora. Stanković je zagrebao o po mogućem sukobu interesa pri čemu se zapitao: kako je moguće da županija financira lokalni radio Quirinus čiji je suvlasnik Merzeličin muž? Iako je voditelj tvrdio kako njezin suprug ima financijsku korist, županica je uporno tvrdila kako nema iako za to nije dala sasvim logično objašnjenje. Marina Lovrić Merzel pokušala je, također, uvjeriti javnost kako je kupnjom Audija 6 zapravo uštedjela što Stankoviću nikako nije bilo jasno.

“Vi ne govorite istinu”, povišenim tonom rekao je Stanković kojem je županica jednako glasno rekla: “Nemojte vi meni demonstrirati silu!”

Marina Lovrić Merzel opravdati je pokušala i 50 tisuća kuna za koncert Miroslava Škore riječima da su “stanovnici njene županije to zaslužili”, a osim toga, zahtijevala je i medijsku ispriku tim istim stanovnicima zbog tvrdnji da žive u jednoj od najsiromašnijih županija.

Između ostalog rekla je: “Imajte na umu da ovo cipelarenje traje tri tjedna, pretpostavljam da je to zato što sam žena.”

Iz ovog “dvoboja” saznalo se i kako Merzel nema neke visoke političke ambicije, iako je sa samim političkim vrhom u vrlo bliskim odnosima pa ni zajednički, privatni susreti nisu rijetkost. Uporni Aco koji je inzistirao na konkretnim odgovorima pokazao je prilično veliku upornost i prilikom traženja odgovora na pitanje, zapjeva li županica kad na privatnoj fešti s predsjednikom Josipovićem? I iako je Aco iz svoje samouvjerene sugovornice uspio izvući neka obrazloženja i odgovore, nismo uspjeli saznati zapjeva li kad Merzelica s predsjednikom…

Snježana Vučković/dnevno.hr

facebook komentari

Nastavi čitati
Sponzori
Komentiraj

Vijesti

HRT otkazao Jurkasu suradnju nakon peticije inicijative “Ivo Pilar”

Objavljeno

na

Objavio

Anđelo Jurkas više neće surađivati na HRT-u. Povod za to je, kako su nam potvrdili s HRT-a, taj što je Jurkas navodno povrijedio njihov etički kodeks.

– Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike – stoji u odgovoru na naše pitanje s HRT-a, javlja VečernjiList

Podsjetimo, Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga i koordinacija udruga proisteklih iz Domovinskog rata, zatražili su trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa, zbog teških kršenja Općih pravila o radu i ponašanju zaposlenika HRT-a i teških kršenja odredbi Etičkog kodeksa HRT-a.

Alo Bing, može dostava tri tone anthraxa i jedno pedesetak bombi na Markov trg. aktivirati i ostaviti tamo u crkvi, platit će onaj simpatični sjedokosi deform u kolicima. Cijena prava sitnica. Šifra: Kajzer Soze – napisao je Jurkas u vrijeme braniteljskih prosvjeda. Nakon što ga je HRT angažirao reagirali su iz Građanske inicijative Ivo Pilar, portala Kamenjar.com kao i još nekih portala. No, Jurkas je pokušao demantirati te navode, tvrdeći kako je i sam dijete branitelja, te kako se radilo o šali, odnosno referenci na strip Alan Ford.

Građanska inicijativa Ivo Pilar se oglasila priopćenjem koje prenosimo:

HRT, nakon zahtjeva građanske inicijative “Ivo Pilar” i 10 udruga iz Domovinskog rata  otkazao suradnju Anđelu Jurkasu.

U kratkom priopćenju HRTa , bode u oči što vodstvu HRT-a ni danima nakon medijskih napisa o Jurkasovom pljuvanju po hrvatskoj državi, dragovoljcima i braniteljima, te nizu drugih vulgarnih javnih istupa, nije bilo sporno da isti za javnu televiziju HRT radi emisiju za djecu i mlade.

Tek kada je Građanska inicijativa “Ivo Pilar” zajedno s 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata uputila zahtjev za otkazivanjem suradnje A. Jurkasu, ali i upozoravanjem na ignoriranje od strane HRT-a na njegove neprihvatljive javne istupe, HRT je konačno reagirao.

Iz svega proizlazi kako HRT-ovom vodstvu, ni ravnateljima ni urednicima, nije sporno da osoba koja vulgarno i grubo vrijeđa Ustavom zaštićene vrijednosti, a koje bi upravo HRT trebao štititi i promovirati, radi za HRT – štoviše, za program javne televizije namijenjen djeci i mladima, jer nisu reagirali saznavši za sve ove sablazne informacije, već su reagirali tek kada je zahtjev uputila snažna grupacija 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata, uz Građansku inicijativu “Ivo Pilar”.

Evo što su priopćili s HRT-a:  – “Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike.”

Platforma Građanske inicijative”Ivo Pilar” i 10 udruga proisteklih iz domovinskog rata pozdravlja poštivanje zakonitosti kroz raskid ugovora o suradnji s Jurkasom, ali traži i pokretanje postupka utvrđivanja odgovornosti urednika i ravnatelja HRT-a zbog angažiranja Anđela Jurkasa, koji je javno grubo vrijeđao hrvatsku državu, dragovoljce i branitelje.

Građanska inicijativa

Pročitajte u dokumentu u prilogu što je sve pisao Jurkas:

Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga zahtijeva trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa

 

 

facebook komentari

Nastavi čitati

Vijesti

Sebastian Kurz pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji

Objavljeno

na

Objavio

U Austriji su održani prijevremeni parlamentarni izbori. Izlazne ankete govore da je najveći postotak glasova pripao konzervativnoj, Narodnoj stranci kojoj je na čelu Sebastian Kurz.

Sebastian Kurz lider i kancelarski kandidat Austrijske narodne stranke pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji i to sa 31,5 posto glasova birača.

 

Predsjednik SPÖ-a i kancelar Christian Kern će prema sadašnjim rezultatima kancelarsku poziciju morati prepustiti predsjedniku ÖVP-a i aktualnom ministru vanjskih poslova Sebastianu Kurzu.

Prema sadašnjim rezultatima najvjerojatnija je koalicija između narodnjaka i slobodnjaka s obzirom na to da je Sebastian Kurz u svibnju raspustio koaliciju između socijaldemokrata i narodnjaka, a i neprijateljski odnosi obje stranke tijekom predizborne kampanja ne daje povoda za špekulacije o obnavljanju dosadašnje velike koalicije.

Gubitnik izbora je stranka Zeleni koja je s 4,7% prešla izborni prag ali je u usporedbi sa zadnjim izborima izgubila 7,7% glasova. Ulazak u parlament osigurala je i liberalno orijentirana stranka Neos s 5,3% te lista bivšeg političara Zelenih Petera Pilza s 4,3%.

Već sada se zna da je Sebastian Kurz najmlađi politički lider na svijetu. – Oduševljen sam rezultatima ovih izbora, a Austrijancima obećavam da ću u našu zemlju uvesti novu političku kulturu koja se zasniva na zajedništvu, kazao je sinoć Kurz.

On je stranku preuzeo u svibnju ove godine i povukao čitav niz poteza koji su stranku, čiji je rejting bio daleko ispod socijaldemokrata i slobodnjaka, uspjeli izdići na sam vrh. Njegov predizborni moto bio je “Austrijanci na prvome mjestu”, a u stranku je uspio privući mlade kandidate koji se nikada prije nisu bavili politikom.  Kurzu je uspjelo ono što mnogim političarima u sličnim situacijama teško uspijeva – uspio se odvojiti od dosadašnje koalicijske vlade sa socijaldemokratima i prikazati kao potpuno nova ličnost na političkoj sceni, sve to usprkos činjenici da je u toj istoj vladi bio ministar vanjskih poslova.  Antimigrantska kampanja  To u velikoj mjeri može zahvaliti tome što je procijenio da austrijska javnost cijeni činjenicu da je upravo on jedan od najzaslužnijih političara za zatvaranje tzv. balkanske migrantske rute. Tijekom kampanje obećavao je dosta žestoku antimigrantsku politiku i smanjenje prava i povlastica koje koriste migranti koji se već nalaze u Austriji. Uz to je obećao i smanjivanje poreza, a upravo tim obećanjima ušao je u prostor izrazito desne Slobodarske stranke i zasigurno joj oduzeo dio biračkih glasova.

facebook komentari

Nastavi čitati