Pratite nas

Vijesti

na HRTu istraga zbog istupa Karoline Vidović Krišto u Njemačkoj

Objavljeno

na

KAROLINA VIDOVIĆ KRIŠTO kritizirala je Hrvatsku radioteleviziju tijekom nedavnog gostovanja u Njemačkoj, a prema svemu sudeći čini se da je predstavljena kao zaposlenica te kuće iako za to nije imala odobrenje. S HRT-a su nam službeno potvrdili kako je istraga u tijeku te da Vidović Krišto nije imala dozvolu za javne istupe u Njemačkoj.
Slika Hrvatske – sloboda medija i Hrvati izvan Hrvatske
Naime, proteklog tjedna Krišto je sudjelovala na tribini “Slika Hrvatske – sloboda medija i Hrvati izvan Hrvatske”, a tribina je održana u više njemačkih gradova. Predstavljena je kao urednica ukinute HTV-ove emisije “Slika Hrvatske” te je govorila između ostalog i o gledanosti HTV-a. Prema navodima hrvatsko-njemačkog mjesečnika Fenix, Krišto je u Frankfurtu govorila o nepravdi prema iseljenicima kada je uveden kodirani program za emisije nacionalne televizije.
“Zastupajući stajališta da je HTV, jednako kao i slične televizije drugih zemalja, treba omogućiti svojim državljanima izvana domovine gledanje HTV-a bez ograničenja, istakla je da su doznake koje u Hrvatsku šalju hrvatski iseljenici izuzetno važni za gospodarski razvoj zemlje”, piše hrvatsko-njemački Fenix. Isto tako Krišto je, kako je kazala, na vlastitom primjeru “pokazala da sloboda medija u Hrvatskoj nije potpuna”.
Gošća udruga i koordinacije HDZ-a u Frankfurtu
Njemački portal crodnevnik.de navodi da je Krišto govorila i na tribinama u hrvatskoj katoličkoj misiji München te je bila gošća hrvatskih udruga i koordinacije HDZ-a u Frankfurtu, a na njemačkom jeziku govorila u prostorijama Poljske katoličke misije.
“Na tribini u Frankfurtu, Vidović-Krišto je kritizirala HRT, jer je 1996. kodirala program s ciljem odvajanja iseljeništva, najveće gospodarske grane Republike Hrvatske. U tom smislu spomenula je doktorat novinarskog kolege s Deutsche Welle, u kojem se pokazuje da su, primjerice, bankovne doznake iz Njemačke veće od svih dotacija EU-a do sada”, prenosi crodnevnik.de.
Prema Etičkom kodeksu HRT-a novinari smiju javno govoriti i pisati o programu HRT-a no moraju svoje urednike i neposredne rukovoditelje unaprijed izvijestiti o namjeri. Isto tako, zaposlenici svojim istupom ne smiju “narušiti ugled svojih kolega te ugled i vjerodostojnost HRT-a”.
HRT: Vidović Krišto nije imala dopuštenje
“Karolina Vidović Krišto zaposlenica je HRT-a, formacijski raspoređena u Informativni medijski servis (IMS). Karolina Vidović Krišto nije imala dopuštenje Poslodavca za navedene medijske istupe. U tijeku je postupak  utvrđivanja činjenica”, glasi službeni odgovor s HRT-a.
Podsjetimo, “Slika Hrvatske” ukinuta je zbog emisije na temu “Pedofilija kao temelj spolnog odgoja?”, koja je izazvala veliku buru u javnosti. Vidović Krišto u emisiji je pročitala pismo gledatelja koji je uvođenje spolnog odgoja u hrvatske škole poistovjetio sa seksualnim zlostavljanjem mladih i djece. Potom je uslijedilo i prikazivanje pojedinih isječaka iz kontroverznog filma “The Kinsey Syndrome” u kojem Christian J. Pinto, inače autor opskurne reputacije, nastoji moralno devalvirati znanstveni rad pionira seksualne revolucije Alfreda Kinseya.
HRT se odmah ispričao gledateljima emisije “Slika Hrvatske”, koja se emitira za iseljenike, te priopćio kako stavovi koji su izneseni u emisji Vidović Krišto nisu stavovi HRT-a. Osim isprike gledateljima, HRT je najavio da će zbog ozbiljnog narušavanja pravila struke te zloupotrebe položaja poduzeti oštre mjere.
index

facebook komentari

Nastavi čitati
Sponzori
Komentiraj

Vijesti

HRT otkazao Jurkasu suradnju nakon peticije inicijative “Ivo Pilar”

Objavljeno

na

Objavio

Anđelo Jurkas više neće surađivati na HRT-u. Povod za to je, kako su nam potvrdili s HRT-a, taj što je Jurkas navodno povrijedio njihov etički kodeks.

– Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike – stoji u odgovoru na naše pitanje s HRT-a, javlja VečernjiList

Podsjetimo, Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga i koordinacija udruga proisteklih iz Domovinskog rata, zatražili su trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa, zbog teških kršenja Općih pravila o radu i ponašanju zaposlenika HRT-a i teških kršenja odredbi Etičkog kodeksa HRT-a.

Alo Bing, može dostava tri tone anthraxa i jedno pedesetak bombi na Markov trg. aktivirati i ostaviti tamo u crkvi, platit će onaj simpatični sjedokosi deform u kolicima. Cijena prava sitnica. Šifra: Kajzer Soze – napisao je Jurkas u vrijeme braniteljskih prosvjeda. Nakon što ga je HRT angažirao reagirali su iz Građanske inicijative Ivo Pilar, portala Kamenjar.com kao i još nekih portala. No, Jurkas je pokušao demantirati te navode, tvrdeći kako je i sam dijete branitelja, te kako se radilo o šali, odnosno referenci na strip Alan Ford.

Građanska inicijativa Ivo Pilar se oglasila priopćenjem koje prenosimo:

HRT, nakon zahtjeva građanske inicijative “Ivo Pilar” i 10 udruga iz Domovinskog rata  otkazao suradnju Anđelu Jurkasu.

U kratkom priopćenju HRTa , bode u oči što vodstvu HRT-a ni danima nakon medijskih napisa o Jurkasovom pljuvanju po hrvatskoj državi, dragovoljcima i braniteljima, te nizu drugih vulgarnih javnih istupa, nije bilo sporno da isti za javnu televiziju HRT radi emisiju za djecu i mlade.

Tek kada je Građanska inicijativa “Ivo Pilar” zajedno s 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata uputila zahtjev za otkazivanjem suradnje A. Jurkasu, ali i upozoravanjem na ignoriranje od strane HRT-a na njegove neprihvatljive javne istupe, HRT je konačno reagirao.

Iz svega proizlazi kako HRT-ovom vodstvu, ni ravnateljima ni urednicima, nije sporno da osoba koja vulgarno i grubo vrijeđa Ustavom zaštićene vrijednosti, a koje bi upravo HRT trebao štititi i promovirati, radi za HRT – štoviše, za program javne televizije namijenjen djeci i mladima, jer nisu reagirali saznavši za sve ove sablazne informacije, već su reagirali tek kada je zahtjev uputila snažna grupacija 10 najistaknutijih udruga iz obrambenog Domovinskog rata, uz Građansku inicijativu “Ivo Pilar”.

Evo što su priopćili s HRT-a:  – “Obavješćujemo Vas da se Hrvatska radiotelevizija odlučila zahvaliti na suradnji spomenutome vanjskom suradniku nakon što je utvđeno da su njegovi stavovi izneseni na društvenim mrežama u neskladu s Etičkim kodeksom za novinare i kreativno osoblje Hrvatske radiotelevizije i drugim unutrašnjim pravilnicima Hrvatske radiotelevizije koji se odnose na naše zaposlenike, ali i sve vanjske suradnike.”

Platforma Građanske inicijative”Ivo Pilar” i 10 udruga proisteklih iz domovinskog rata pozdravlja poštivanje zakonitosti kroz raskid ugovora o suradnji s Jurkasom, ali traži i pokretanje postupka utvrđivanja odgovornosti urednika i ravnatelja HRT-a zbog angažiranja Anđela Jurkasa, koji je javno grubo vrijeđao hrvatsku državu, dragovoljce i branitelje.

Građanska inicijativa

Pročitajte u dokumentu u prilogu što je sve pisao Jurkas:

Građanska inicijativa Ivo Pilar zajedno s 10 udruga zahtijeva trenutačni raskid ugovora između HRT-a i Anđela Jurkasa

 

 

facebook komentari

Nastavi čitati

Vijesti

Sebastian Kurz pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji

Objavljeno

na

Objavio

U Austriji su održani prijevremeni parlamentarni izbori. Izlazne ankete govore da je najveći postotak glasova pripao konzervativnoj, Narodnoj stranci kojoj je na čelu Sebastian Kurz.

Sebastian Kurz lider i kancelarski kandidat Austrijske narodne stranke pobjednik je prijevremenih parlamentarnih izbora u Austriji i to sa 31,5 posto glasova birača.

 

Predsjednik SPÖ-a i kancelar Christian Kern će prema sadašnjim rezultatima kancelarsku poziciju morati prepustiti predsjedniku ÖVP-a i aktualnom ministru vanjskih poslova Sebastianu Kurzu.

Prema sadašnjim rezultatima najvjerojatnija je koalicija između narodnjaka i slobodnjaka s obzirom na to da je Sebastian Kurz u svibnju raspustio koaliciju između socijaldemokrata i narodnjaka, a i neprijateljski odnosi obje stranke tijekom predizborne kampanja ne daje povoda za špekulacije o obnavljanju dosadašnje velike koalicije.

Gubitnik izbora je stranka Zeleni koja je s 4,7% prešla izborni prag ali je u usporedbi sa zadnjim izborima izgubila 7,7% glasova. Ulazak u parlament osigurala je i liberalno orijentirana stranka Neos s 5,3% te lista bivšeg političara Zelenih Petera Pilza s 4,3%.

Već sada se zna da je Sebastian Kurz najmlađi politički lider na svijetu. – Oduševljen sam rezultatima ovih izbora, a Austrijancima obećavam da ću u našu zemlju uvesti novu političku kulturu koja se zasniva na zajedništvu, kazao je sinoć Kurz.

On je stranku preuzeo u svibnju ove godine i povukao čitav niz poteza koji su stranku, čiji je rejting bio daleko ispod socijaldemokrata i slobodnjaka, uspjeli izdići na sam vrh. Njegov predizborni moto bio je “Austrijanci na prvome mjestu”, a u stranku je uspio privući mlade kandidate koji se nikada prije nisu bavili politikom.  Kurzu je uspjelo ono što mnogim političarima u sličnim situacijama teško uspijeva – uspio se odvojiti od dosadašnje koalicijske vlade sa socijaldemokratima i prikazati kao potpuno nova ličnost na političkoj sceni, sve to usprkos činjenici da je u toj istoj vladi bio ministar vanjskih poslova.  Antimigrantska kampanja  To u velikoj mjeri može zahvaliti tome što je procijenio da austrijska javnost cijeni činjenicu da je upravo on jedan od najzaslužnijih političara za zatvaranje tzv. balkanske migrantske rute. Tijekom kampanje obećavao je dosta žestoku antimigrantsku politiku i smanjenje prava i povlastica koje koriste migranti koji se već nalaze u Austriji. Uz to je obećao i smanjivanje poreza, a upravo tim obećanjima ušao je u prostor izrazito desne Slobodarske stranke i zasigurno joj oduzeo dio biračkih glasova.

facebook komentari

Nastavi čitati
Sponzori