Osvrt Miljenka Stojića na knjigu ‘PERAČI’

Daniel Estulin, Institut Tavistock, Teledisk, Zagreb, 2012.

[dropcap]U[/dropcap] posljednje vrijeme nazočimo naglim i velikim promjenama u svijetu. Čini se da se događaju slučajno, odnosno slijedom određenih zakonitosti. Po Estulinu slučajnosti tu nimalo nema. U sve su svoje prsti umiješali neki ljudi koji su si uvrtjeli u glavu da ovu zemlju moraju sebi podvrgnuti. Jedno od čelnih mjesta pripada Institutu Tavistock čiji korijen seže još u Prvi svjetski rat. U to je vrijeme bio englesko sredstvo za psihološko ratovanje. Od tada se razvio u moćno sredstvo za ispiranje mozga u rukama otuđenih elita. Stručno nas vode prema svome zamišljenom cilju.

Oni koji se služe Institutom Tavistock jesu skupina Bilderberg, masoni, CIA, razna druga tajna društva. Davno su odbacili stav da je ljudski život nepovrediv. A sada korak po korak na to pripremaju i javnost. Htjeli bi stvoriti društvo gdje se ljudi ponašaju poput strojeva, znanstveni svjetski poredak. Ljudska stvaralačka moć je nepredvidiva i zbog toga je treba ubiti. A tu pomažu droge, isprazna zabava, poticanje ljudskih strasti. Na kraju priče jedni trebaju biti uklonjeni s lica zemlje, a drugi pretvoreni u poslušne djelatnike.

Čime sve ovo potkrepljuje? Najprije govori o kontrarevoluciji, načinu kako podjarmiti ovaj svijet. Nastavlja naravno s Tavistockom i njegovom ulogom. A onda dolazi ubojstvo Kennedya. Ritualno žrtvovanje kralja. Javnost je zgranuta. Ako mogu to napraviti i ostati nekažnjeni, gdje im je zapravo kraj? Pa onda CIA i njezini pokusi s drogom. Društvo biva uvučeno u tamnu stranu ljudskog postojanja. Televizija je tu da zada konačni udarac. Trudi se oblikovati čovjeka po tajnim zamislima, dok taj isti čovjek misli da je obavješteniji nego ikada prije. I na kraju približavamo se strojevima, kibernetika na djelu. Još malo lijekova i stvoren je svjetski koncentracijski logor gdje su ljudi svojevoljno i sretni.

Jedna od stvari koja će nam zacijelo zapeti za oči jest poznati Woodstock. Neprestano o njemu govore u povijesti suvremene glazbe i hvale ga. Zapravo je to bio ogromni pokus. Doveli su stotine tisuća ljudi na farmu, na otvoreno. Vozila su ostavljena na udaljenosti većoj od 10 km. Počela je kiša, glazba je neprestano tutnjala. Droge, LSD-a, bilo je koliko hoćeš. Omamljeni i izvan sebe valjali su se u blatu. Stručnjaci su iz svega izvlačili svoje zaključke. Ili zapažanje što se zapravo dogodilo s Njemačkom i nacionalsocijalizmom. To zlo, kao i komunizam, stvoreno je u laboratoriju tajnih društava. U ovom slučaju značajnu ulogu igralo je društvo Thula. Određeni bogataši, navedeni imenom i prezimenom, podupirali su uspon toga zla u Njemačkoj. Na kraju balade umjesto da budu kažnjeni oni koji su u svemu sudjelovali, kažnjen je njemački narod. Stvar je jednostavno okrenuta naglavačke i nastavilo se po starom.

Ova knjiga preispituje naše vjerovanje u stvari koje vidimo. Je li sve baš onako kako mislimo ili u pozadini ima puno toga što nam se uopće ne bi svidjelo? Vrijedi promotriti tu pozadinu pa makar se nekada i ne složili s Estulinovim zaključcima. Ali dok god razmišljamo, slobodni smo ljudi.

1602-600x862

Miljenko Stojić