TKO NAM KRADE DUGU

4
Odbacuje li Hrvatska prirodne zakone

[dropcap]O[/dropcap]vim javno ustajem svojom riječju kao građanin ove zemlje i pripadnik naroda kojega su kršćanske vrjednote očuvale kroz stoljeća, u obranu prirodnih zakona i kršćanskih vrjednota, a protiv protuprirodnog i protuljudskog prijedloga ozakonjenja istospolnih brakova u Hrvatskoj. Takav trend u suvremenom svijetu je logična posljedica višedesetljetne agresivne ljevičarsko-liberalno-hedonističke filozofije i propagande koja je svoj zamah u sferi seksualnosti doživjela u seksualnoj revoluciji 60-tih godina prošlog stoljeća. Ta je propaganda s jedne strane bezočno napadala i ismijavala temeljna kršćanska moralna načela o ljudskoj seksualnosti nazivajući ih primitivnim, natražnim, neprimjerenim današnjici i sl. a s druge strane oristeći se svim vrstama medija agresivno nametala tvrdnje (bez dokaza ) da je homoseksualnost normalan prirodan oblik seksualnosti, te da je to stvar  opredjeljenja ili izbora, pa prema tomu spada u sferu elementarnih ljudskih prava. Ni prirodni zakoni, kao i biološki principi i zakonitosti ipak govore drugačije. Zato sam također posve siguran da će priroda jednom uzvratiti udarac, jer se to događa uvijek kada ne poštujemo njene zakone.

prideDo 1973. God. Homoseksualnost je tretirana kao bolest, odnosno kao jedan od oblika poremećenoga seksualnog ponašanja. No, tada se bez ikakvih konkretnih i ozbiljnih znanstvenih dokaza, a zbog pritiska jakih homoseksualnih lobija u raznim centrima moći-medijskim, financijskim, političkim i dr. homoseksualnost prestala tretirati kao bolest. Netočna je tvrdnja da je seksualna sklonost ( u ovom slučaju homoseksualnost ) stvar osobnog opredjeljenja ili izbora. Ovo je lako i dokazati. Naime ako je doista stvar izbora, onda onaj tko bira mora imati na raspolaganju najmanje dvije različite opcije (inače je izbor besmislen ). Kada je u pitanju seksualna sklonost, onda bi te dvije opcije trebale biti heteroseksualnost i homoseksualnost ( premda postoje i još neke kao npr. Sodomija, pedofilija i dr ) To bi nadalje, značilo da je svaka osoba morala na početku svoga spolnoga života biti u situaciji a svjesno ( izbor je svjestan čin ) odlučuje hoće li biti jedno drugo ili nešto treće. Mislim da je doista svakome jasno da nikada nije bio u toj situaciji. Nametanje tvrdnje da je homoseksualnost posljedica opredjeljenja ili izbora je smišljeno i ima za cilj ugurati homoseksualnost u kontekst prava na izbor jer je pravo na izbor jedno od temeljnih ljudskih prava. Homoseksualci se iz istog razloga nazivaju manjinama  jer se tako žele ugurati u kontekst prava manjina ( kao što su vjerske, nacionalne i dr ) a to je po svojoj naravi neusporedivo i neprihvatljivo. To im je uspjelo u Zakonu o sprječavanju diskriminacije koji je usvojen pod ucjenom iz EU unatoč protivljenju Katoličke crkve. Sve ovo bi trebalo biti podloga za traženje ozakonjenja istospolnih brakova, što se upravo i događa. Također je lako dokazati da homoseksualnost nije prirodan i normalan oblik seksualnog ponašanja.

Spajanje nespojivoga

Krajnja svrha postojanja seksualnosti je stvaranje novog živog bića, i to je prirodni(biološki) zakon. Homoseksualnost je u suprotnosti s tim prirodnim zakonom kao i s drugim prirodnim zakonima, biološkim načelima i spoznajama.Svatko tko makar na najelementarnijoj razini poznaje biološke aspekte ljudske seksualnosti zna npr. Da su dva muška ili dva ženska tijela u spolnom smislu neuskladiva i nespojiva i fiziološki i morfološki i anatomski. Naime nije moguće spolno sjediniti dva muška tijela a da pri tom svi spolni organi izvrše svoju normalnu biološku funkciju. Dakle dva muška spolna sustava po svojoj su naravi nesukladna i nespojiva.Oni po svojoj prirodi nisu upućeni jedan na drugoga. Prema tomu, posve je jasno i logično da je pokušaj spajanja nečega što je po svojoj naravi nespojivo, protuprirodno i nenormalno ponašanje. Teza da istospolni brakovi nisu protuprirodni jer postoje i heteroseksualni brakovi u kojima se ne može stvoriti dijete potpuno je besmislena i neodrživa. Naime, to što neki heteroseksualni brakovi ne mogu stvoriti dijete nije posljedica njihova heteroseksualnog karaktera, već nekih bolesti spolnog sustava jednog ili obaju partnera. S druge strane istospolni brakovi ne mogu stvoriti dijete upravo zbog njihova homoseksualnog  karaktera i ničeg drugog. Upravo zato samo neki heteroseksualni brakovi ne mogu stvoriti dijete, dok to ne može niti jedan homoseksualni brak.Iz svega navedenog je posve jasno da je homoseksualnost u suprotnosti s prirodnim zakonima, pa je onda također jasno da su i homoseksualne veze i istospolni brakovi protuprirodni, bez obzira koliko ih ljduski zakoni u pojedinim državama činili legalnim. Prirodni zakoni su iznad ljudskih i oni se ne donose u parlamentima niti se tamo mogu poništiti.

Gdje je granica ?

Homoseksualci trebaju imati sva ljudska prava koja se ne kose s prirodnim zakonima (pravo na obrazovanje, liječenje, bavljenje športom, politikom i dr. ) Istospolni brakovi kao i usvajanje djece u suprotnosti su s prirodnim zakonima, pa je posve normalno da ta prava ne mogu imati. Prema homoseksualcima se ne smije iskazivati nikakva mržnja niti bilo kakav oblik nasilja. No u opasnosti je  društvo  koje jednom prihvati praksu proglašavanja protuprirodnih i nenormalnih pojavnosti prirodnim i normalnim, jer će malo-pomalo i ostale protuprirodne i nenormalne pojavnosti prihvaćati kao normalne i prirodne pa se nužno postavlja pitanje: gdje je granica ?

Jedan od najvećih zagovornika seksualnih sloboda i svih seksualnih sklonosti Alfred Kinsey ide tako daleko da čak i pedofiliju i sodomiju (spolno općenje čovjeka i životinje ) smatra posve normalnim i prirodnim oblicima spolnog ponašanja. U Nizozemskoj je ozakonjena „Stranka pedofila“ Bojim se da je Rubikon prijeđen pitanje je samo vremena.

Na kraju , svaki čovjek treba imati sva prava i slobode. Ta prava i slobode mogu biti ograničena samo pravima i slobodama drugih ljudi i prirodnim zakonima.

B.K.Imotski

Kučibaba i Kamenjar.info

facebook komentari

  • peppermintt

    “Prirodni zakoni su iznad ljudskih i oni se ne donose u parlamentima niti se tamo mogu poništiti.”

    uf dobar tekst, odličan
    🙂

    • jeste! Skrooz dobar.. Posebno mi se svidio citat koji ste naveli pepperminttže! Bravo

  • peppermintt

    “Prirodni zakoni su iznad ljudskih i oni se ne donose u parlamentima niti se tamo mogu poništiti.”

    uf dobar tekst, odličan
    🙂

    • jeste! Skrooz dobar.. Posebno mi se svidio citat koji ste naveli pepperminttže! Bravo