U obranu Stožera

2

O Vukovaru, ili kako dvoje novinarskih eksperata njemačkog ARD-a, dr. Glass i Morawski, uporno Hrvatsku svrstavaju na Balkan, i onda kada se Morawski javlja s nekog sjevernog hrvatskog otoka, što je svima smiješno, osim njemu, i uporno, svojim titoističkim uradcima, vrludaju o prošlosti i lažu o sadašnjosti Vukovara, a budućnost mu ionako ne žele.

[pullquote_right]Vukovar – samo Dunav dijeli hrvatski grad od susjedne Srbije. Dva desetljeća nakon rata ljudi ovdje žive doduše u miru, ali još uvijek ne i zajedno. Tako djeca obaju naroda idu doduše u istu školu, ali na zasebnu nastavu prema etničkoj skupini[/pullquote_right]

Gdje počinje Balkan? Na Balkanu? Ne, u Bruxelles

Kao prvo, Balkan ne počinje u Beču, nego tamo gdje počinje. Čovjek bi jednako mogao reći da Balkan počinje u Münchenu ili možda čak i u slumovima New Yorka! Već zbog ove nepreciznosti slutim da se pojam neće koristiti zemljopisno, nego vrijednosno, odnosno da će svaka vrijednost biti osporavana i ismijana, i znam da je cijela serija osmišljena radi poduke prostih naroda Balkana o tome kako se drvosječe i klošari trebaju ponašati. U redu! Apsurdno je pri tome da su za tu misiju odabrani uglavnom Hrvati i hrvatska država! Hrvatska uopće nije dio Balkana, nego srednje- i jugoistočna europska zemlja. Konkretno, Vukovar su izgradili Nijemci, i još pred početak 1. Jugoslavije, naseljavalo ga je 42 posto Nijemaca. Koji dio Hrvatske točno pripada Balkanu, želim znati! Čudno, dr. Glass i gosp. Morawski za svoje emisije o Balkanu, ili Bog te pita više o čemu, uglavnom pronalaze isti tip partnera za razgovor, kao da nisu u stanju ili možda čak niti ne žele za neke stvari upitati i Hrvate. Čudno, uvijek se predstavlja samo jedna strana i cijela se priča kazuje samo iz njihovog kuta, kao da to ne proturječi glavnom pravilu novinarstva, naime onome objektivnosti i uravnoteženog izvješćivanja!

Poželjan bračni model

Itako se dr. Glass u spomenutom prilogu nalazi u posjeti jednoj srpskoj školi i ”slatkoj” srpskoj dječici. Jer, eto, dr. Glass u Vukovaru jednostavno ne može pronaći niti jedno ”slatko” hrvatsko dijete! U glavnoj ulozi nam prezentira jednu Hrvaticu, udanu za Srbina, čiji je zadatak utjeloviti želju za zajedništvom, samo da nije zločestih Hrvata! Što saznajemo o toj ženi i njezinom karakteru? Ništa. Ili ipak nešto? Tijekom okupacije grada ostala je u Vukovaru i tamo predavala u nekoj školi. Da, i onda? I, kako se je dotična gospođa ponašala u tom razdoblju, i zar nije bilo niti jednog jedinog Hrvata koji je mogao potvrditi da se radi o ”impresivnoj osobi”, kako kaže dr. Glass? Tako je dotičnoj gospođi katolički svećenik nedavno toliko zgadio sudjelovanje na svetoj misi da tamo više i ne ide, nego eto sada pohodi pravoslavnu Crkvu gdje su joj vrata uvijek otvorena. Međutim, jednako kao hrvatsku dječicu, dr. Glass ne pronalazi niti zločestog katoličkog svećenika da ispriča svoju verziju priče. Tako se Hrvatica i Srbin, muž i žena, poželjna bračna kombinacija za ARD i Bruxelles, nisu priključili Koloni sjećanja, ali su je pratili iz naslonjača na tv-ekranu, s dužnim poštovanjem. Svašta! Kao da mi ne znamo zašto dotični prati Kolonu iz naslonjača. Dr. Glass izgleda nije poznato da se od rata do danas Koloni sjećanja nije priključio niti jedan Srbin, osim onih koji su se borili za Vukovar, ali eto nisu od posebnog interesa za gdu Glass, što mnogima, ali ne i njoj, kazuje SVE o njihovoj ljudskosti. Ne postoji niti jedna izjava niti odlika gđe Hrvatice koju bi dr. Glass bila propitala!

Rat? Je, ali koga briga više ….

Tako gđa Glass primjećuje, usput, da je rata protiv Hrvatske doista bilo. Hvala, dr. Glass! Ali, dosta sada o tome! Jer ”u Vukovaru bijesni ljuta svađa među nacionalistima o ćiriličnom pismu”. Niti riječi o integraciji Istočne Slavonije i o tome tko i kakve su sve vrijednosti doista integrirane tim procesom! Dr. Glass ne nalazi za shodno potražiti mišljenje i druge strane, našeg Stožera za obranu hrvatskog Vukovara, odnosno saznati  što te ljude u Stožeru i u Gradu točno smeta kada je u pitanju uvođenje ćirilice. Niti riječi o pragu od 33 posto za uvođenje ćirilice kao da je taj postotak nešto najnormalnije u Europskoj uniji kada je u pitanju manjinsko pravo. Niti riječi o tome da u Vukovaru nema 33 posto Srba i da se Hrvati, koje su Srbi bombama izgnali iz Grada, Gradu nisu vratili. Niti riječi o tome da Hrvati i u 2013. godini sa suzama u očima napuštaju Grad. Niti riječi o zločincima i silovateljima koji slobodno šeću po gradu, nešto što tom Stožeru i Nacionalistima, vidi čuda, nije jasno! Niti riječi o tome da žene u Vukovaru svakodnevno susreću svoje silovatelje koji su do dan danas ostali nekažnjeni. Niti riječi o tome da se zločinci, koji se slobodno šeću, Srbi, da Srbi, svakodnevno cerekaju žrtvama na ulicama Grada. Predivno, gospođo doktor Susanne Glass! Svaka čast! Zar nije bilo niti jedne silovane žene koju ste mogli upitati što Silovanoj znači ćirilično pismo? Zar nije bilo niti jedne žrtve srpskih koncentracijskih logora koju ste mogli upitati što Žrtvi znači ćirilično pismo? Kako su, da li još uvijek pate zbog trauma, i takve nevažne stvari, da li su mišljenja da su počinitelji doista privedeni pravdi. NE. NE. NE. NIJE BILO. Niti riječi o provokacijama kojima su Hrvati dnevno izloženi od strane Srba.

Ne. Ne. Ništa.

Hrvati su stoka i njihove patnje treba zaboraviti … patnje ovih drugih uvećati, a nedjela trećih zamračiti, eto TO je naša misija, to smo mi Saveznici, da …

Moje pitanje dr. Glass:
  • Možete li, kao žena, suosjećati sa ženama Vukovara nad kojima je počinjeno silovanje i u čiji se grad uvodi ta ista ćirilica pod čijim su znakom s ponosom počinjena ta nedjela?

Možete, možete, ali ne kada su u pitanju silovane žene Vukovara jer bi inače znali za njih i pitali ih za mišljenje!

Ćirilično pismo predstavlja Hrvatima Vukovara isto ono što kukasti križ predstavlja Židovima

Isamo dr. Glass vjeruje da je Srbima isključivo stalo do ćirilice. O toliko mnogo činjenica ne imati pojma ili ne htjeti imati pojma, toliko mnoštvo činjenica izostaviti i eliminirati, to je nemoguće nadmašiti. Ali je zato prilog moguće nazvati neobjektivnim uratkom i prosrpskom propagandom, onoliko otvorenom koliko ide, da se još može sačuvati lice! Ali, to nije sve! Nedavno su nacionalisti ”spriječili čak i vlast da sudjeluje u Koloni sjećanja”. Niti to nije točno. Oni nisu nikoga spriječili, nego im dodijelili mjesto na začelju kolone, onemogućivši im da Kolonu presijeku kako bi mogli jedan dio predvoditi, kao što uostalom i doliči ekipi na čelu države koje ćirilicu uvodi nasilno, a zakone i Ustav gazi nogama. Ne dozvoljavam da itko blati moju zemlju i grad Vukovar, a najmanje eksperti ARD-a iz Beča. Da. Beč. Kada su već tamo, neka malo provire i kod ORF-a, jer tamo rade ljudi za koje, kada čuješ, možeš samo reći ”Hvala Bogu, ovi znaju o čemu govore”.

Ima još toga kod dr. Glass! Posjetila je i neki skup svih onih kojima nije bitno da li su Hrvati, Srbi, Marsijanci, s Venere … ali niti jedan skup onih kojima je bitno da su Hrvati. I na ZDF-u izvješćuju prema istom predlošku. I tamo su pronašli neku stručnjakinju, bez da su išta upitali drugu stranu. I tako, na klupi ispred rijeke, ista filozofira o Stožeru i braniteljima. ”Gledajte, oni su postali nevažni, jer nema više rata. Oni sebi moraju pronaći neku zanimaciju …” Gospodo, branitelji brane samo ono za što su se borili i žele spriječiti da su njihovi poginuli prijatelji i suborci pali uzalud. Oni reagiraju na različite oblike terora koji vladajući provode nad braniteljskom populacijom. Da to nije zanimacija branitelja kojoj se odaju radi dosade, nego ozbiljan posao i krajnje opasan zadatak, govori broj sakupljenih potpisa o referendumu, a i teror države kojem su izloženi, a Bogme i to da ova stručnjakinja za pitanja Vukovara po mjeri Bruxellesa s rijeke nema pojma o čemu mlati, ali to Njemačkoj, ZDF-u, ne smeta jer ona govori ono što oni žele čuti. Uvijek žele čuti.

Da, jedan savjet na kraju, dr. Glass!
  • Slijedite upute Micka Jaggera, koji je jednom prilikom rekao: ”Kada je u pitanju bivša Jugoslavija, radije šutim, osim ako ne znam baš sve činjenice.”

Tko bi rekao, naš Mick. Englez!

PS. Doznajem da je priča gđe Hrvatice o zločestom svećeniku katoličke župe u Vukovaru ”još jedna laž i izmišljotina” . E pa znam ….

Tekst Deana Šonjić/MP

facebook komentari

  • ULOGA USTAŠE U HRVATSKOJ TERMINOLOGIJI

    (1) Ustaša je revolucionarni borac koji se dobrovoljno i svjesno
    bori za uzvišene ciljeve potpune slobode i samostalnosti hrvatskog
    naroda i hrvatske države u njenim povijesnim i prirodnim granicama na
    temelju Hrvatskog državnog prava te ostvarenje socijalne pravde, reda
    i napretka u slobodnoj Državi Hrvatskoj.

    (2) USTAŠA – Hrvatska revolucionarna organizacija (UHRO) osnovana je 1929. godine kao hrvatska revolucionarna, borbena, urotnička, nacionalistička
    organizacija s ciljem dizanja pravedne, oružane, nacionalne hrvatske
    revolucije te uspostave potpuno nezavisne, samostalne i slobodne
    Države Hrvatske na hrvatskom etničkom i povijesnom prostoru od Jadrana
    do rijeke Drine.

    (3) Ustaška organizacija se najlakše može usporediti s
    Irskom republikanskom armijom (IRA-om), irskom revolucionarnom
    organizacijom koja se u 20.-om stoljeću borila za slobodu i
    ujedinjenje Irske ili pak s ustanicima Giuseppea Garibaldia koji su se
    u 19.-om stoljeću borili za slobodu i ujedinjenje Italije. Kasnije je
    UHRO promijenila ime u Ustaša – Hrvatski revolucionarni pokret te još
    jednom 1941. godine u Ustaša – Hrvatski oslobodilački pokret (U-HOP).
    Sama riječ “Ustaša” je stara hrvatska riječ (kao danas Za Dom
    Spremni!) koja je stoljećima prije osnutka UHRO-a 1929. godine
    označavala čovjeka koji ustaje u oružanu borbu s ciljem ostvarenja
    svojih i narodnih pravica, slobode, samostalnosti i zadovoljenja
    pravde.

    (4) Riječ Ustaša u jezičnom smislu označava ustanika, pobunjenika,
    buntovnika, revolucionarca, nepokornog, neustrašivog Hrvata i slobodnog
    čovjeka. Tradicija hrvatskog ustaštva može se pratiti kroz mnogobrojne
    hrvatske ustanke kroz povijest, kroz ustanak Petra Svačića protiv
    Mađara, Zrinsko-frankopansku urotu protiv Austrijanaca, ustanak Matije
    Gupca i ustanak Matije Ivanića na Hvaru protiv Mlečana, ustanke
    hrvatskih hajduka i uskoka, ustanak hrvatskih muslimana u Bosni protiv
    prevlasti Osmanskog carstva u prvoj polovici 19. stoljeća te Rakovički
    ustanak Eugena Kvaternika koji je bio uzor svim budućim ustaškim
    pokoljenjima.

    (5) Ustaška misao ne dijeli Hrvate po staležu (klasi) niti po vjeri
    (Ustaše su svi Hrvati, katolici, muslimani, pravoslavci, protestanti,
    židovi) i svi se zalažu za potpunu jednakopravnost svih vjerskih
    skupina u hrvatskim zemljama te posvemašnje ujedinjenje cjelokupnog
    hrvatskog naroda i svih hrvatskih zemalja (danas razdijeljenih na
    Republiku Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu – Sandžak, Vojvodinu tj.
    Istočni Srijem i Bačku te Boku Kotorsku s Budvom). ”

    (6) U Ustaškom Pokretu nema razlike između staleža, nema razlika vjerskih, jer nas sve spaja samo dobro naroda, opstanak i sigurnost države. Spajaju nas
    rad, borba i Ustaška Načela, u kojima je sažeto sve, što jedan narod
    može sebi želiti. ” (Poglavnik dr. Ante Pavelić) Svečana borbena himna
    Ustaše je pjesma “Ustaška pjesma” tj. “Puška puca”, a koračnica
    “Ustaška koračnica” tj. “Ustaška se vojska diže.”

    (7) Ustaški znak sastoji se od velikog plavog slova “U” unutar kojeg se nalazi plamteća bomba srebrne boje s crvenim plamenom, a na bombi se nalazi maleni štit s hrvatskim povijesnim grbom koji započinje prvim srebrnim (bijelim)
    poljem. Kada mi danas govorimo o “bombama” to zvuči provokativno, ali
    i borbeno; jer Križom se Bogu moli a “bombama” se država čuva.

    (8) Za Ustašu nema mira, nema počinka, nema i ne smije biti nekog
    promatranja iz prikrajka.

    (9) Ustaša radi i bori se, uvijek djelatno, uvijek u prvim redovima. Za ustašu postoje iznad svega Hrvatski Narod i Država Hrvatska i u njoj rad i red.

    (10) Ustaša je čovjek slobode, čovjek nezavisnosti, čovjek pravde, čovjek koji ne prihvaća tiraniju i nepravdu već se protiv nje uvijek spremno bori u prvim redovima.

    (11) Ustaša je, kao što samo ime Ustaša kaže, ustanik, buntovnik,
    pobunjenik, revolucionar koji ustaje protiv tiranije, protiv nepravde,
    a sve za sreću i budućnost hrvatskoga naroda i njegova narodna,
    državna i ljudska prava.

    (12) Ustaška borba temelji se na Ustaškim Načelima, koja je postavio Poglavnik 1. lipnja 1933. u Glavnom Ustaškom Stanu. Poglavnik je u 17 točaka Ustaških Načela ovjekovječio sve misli i sve želje Hrvata, sve što hrvatski narod traži i očekuje jednog Ustaše i od svoje države.

    (13) Neprijatelj je uvijek govorio protiv Ustaških Načela a da ih nikada nije temeljito proučio. Treba proučiti Ustaška Načela i tek tada bi se svatko uvjerio da su ona sveto Evanđelje, vjerovanje svakog Hrvata, a život po njima znači narodnu sreću, društvenu pravdu, narodno poštenje, znači sretnu i čestitu budućnost Hrvatskoj i hrvatskom narodu. Život Ustaše mora se temeljiti na ustaškim načelima, pa tko se njih ne drži u svome javnom i privatnom životu, nije ustaša.

    (14) Ustaša je čovjek iz naroda. On je dijete seljačko i radničko, potomak
    seljačkih i težačkih ustanika Matije Gupca i Matije Ivanića i Stjepana
    Radića.

    (15) Stoga Ustaša nikada ne smije zaboraviti na svoj Dom i na svoju
    obitelj.

    (16) Ustaša uvijek mora biti uljudan i pristupačan, čist, obrijan
    i nikada ne smije zaboraviti, da su seljak i radnik temelji hrvatske
    države, koji svojim radom drže, a svojim mišicama brane hrvatsku
    državu.

    (17) Ustaška Načela nisu napravljena za Ustaše nego za hrvatski
    narod, kako bi se obistinila ona: Plug i brana Hrvatu su hrana, a
    Ustaša to mu je obrana!

    Ovih 17 točaka iznešenih ovdje predstavljaju 17 Točaka Ustaških Načela!

    Želim svima Sretan Božić i Veselu Novu 2014 Godinu!

    Otporaš.

  • ULOGA USTAŠE U HRVATSKOJ TERMINOLOGIJI

    (1) Ustaša je revolucionarni borac koji se dobrovoljno i svjesno
    bori za uzvišene ciljeve potpune slobode i samostalnosti hrvatskog
    naroda i hrvatske države u njenim povijesnim i prirodnim granicama na
    temelju Hrvatskog državnog prava te ostvarenje socijalne pravde, reda
    i napretka u slobodnoj Državi Hrvatskoj.

    (2) USTAŠA – Hrvatska revolucionarna organizacija (UHRO) osnovana je 1929. godine kao hrvatska revolucionarna, borbena, urotnička, nacionalistička
    organizacija s ciljem dizanja pravedne, oružane, nacionalne hrvatske
    revolucije te uspostave potpuno nezavisne, samostalne i slobodne
    Države Hrvatske na hrvatskom etničkom i povijesnom prostoru od Jadrana
    do rijeke Drine.

    (3) Ustaška organizacija se najlakše može usporediti s
    Irskom republikanskom armijom (IRA-om), irskom revolucionarnom
    organizacijom koja se u 20.-om stoljeću borila za slobodu i
    ujedinjenje Irske ili pak s ustanicima Giuseppea Garibaldia koji su se
    u 19.-om stoljeću borili za slobodu i ujedinjenje Italije. Kasnije je
    UHRO promijenila ime u Ustaša – Hrvatski revolucionarni pokret te još
    jednom 1941. godine u Ustaša – Hrvatski oslobodilački pokret (U-HOP).
    Sama riječ “Ustaša” je stara hrvatska riječ (kao danas Za Dom
    Spremni!) koja je stoljećima prije osnutka UHRO-a 1929. godine
    označavala čovjeka koji ustaje u oružanu borbu s ciljem ostvarenja
    svojih i narodnih pravica, slobode, samostalnosti i zadovoljenja
    pravde.

    (4) Riječ Ustaša u jezičnom smislu označava ustanika, pobunjenika,
    buntovnika, revolucionarca, nepokornog, neustrašivog Hrvata i slobodnog
    čovjeka. Tradicija hrvatskog ustaštva može se pratiti kroz mnogobrojne
    hrvatske ustanke kroz povijest, kroz ustanak Petra Svačića protiv
    Mađara, Zrinsko-frankopansku urotu protiv Austrijanaca, ustanak Matije
    Gupca i ustanak Matije Ivanića na Hvaru protiv Mlečana, ustanke
    hrvatskih hajduka i uskoka, ustanak hrvatskih muslimana u Bosni protiv
    prevlasti Osmanskog carstva u prvoj polovici 19. stoljeća te Rakovički
    ustanak Eugena Kvaternika koji je bio uzor svim budućim ustaškim
    pokoljenjima.

    (5) Ustaška misao ne dijeli Hrvate po staležu (klasi) niti po vjeri
    (Ustaše su svi Hrvati, katolici, muslimani, pravoslavci, protestanti,
    židovi) i svi se zalažu za potpunu jednakopravnost svih vjerskih
    skupina u hrvatskim zemljama te posvemašnje ujedinjenje cjelokupnog
    hrvatskog naroda i svih hrvatskih zemalja (danas razdijeljenih na
    Republiku Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu – Sandžak, Vojvodinu tj.
    Istočni Srijem i Bačku te Boku Kotorsku s Budvom). ”

    (6) U Ustaškom Pokretu nema razlike između staleža, nema razlika vjerskih, jer nas sve spaja samo dobro naroda, opstanak i sigurnost države. Spajaju nas
    rad, borba i Ustaška Načela, u kojima je sažeto sve, što jedan narod
    može sebi želiti. ” (Poglavnik dr. Ante Pavelić) Svečana borbena himna
    Ustaše je pjesma “Ustaška pjesma” tj. “Puška puca”, a koračnica
    “Ustaška koračnica” tj. “Ustaška se vojska diže.”

    (7) Ustaški znak sastoji se od velikog plavog slova “U” unutar kojeg se nalazi plamteća bomba srebrne boje s crvenim plamenom, a na bombi se nalazi maleni štit s hrvatskim povijesnim grbom koji započinje prvim srebrnim (bijelim)
    poljem. Kada mi danas govorimo o “bombama” to zvuči provokativno, ali
    i borbeno; jer Križom se Bogu moli a “bombama” se država čuva.

    (8) Za Ustašu nema mira, nema počinka, nema i ne smije biti nekog
    promatranja iz prikrajka.

    (9) Ustaša radi i bori se, uvijek djelatno, uvijek u prvim redovima. Za ustašu postoje iznad svega Hrvatski Narod i Država Hrvatska i u njoj rad i red.

    (10) Ustaša je čovjek slobode, čovjek nezavisnosti, čovjek pravde, čovjek koji ne prihvaća tiraniju i nepravdu već se protiv nje uvijek spremno bori u prvim redovima.

    (11) Ustaša je, kao što samo ime Ustaša kaže, ustanik, buntovnik,
    pobunjenik, revolucionar koji ustaje protiv tiranije, protiv nepravde,
    a sve za sreću i budućnost hrvatskoga naroda i njegova narodna,
    državna i ljudska prava.

    (12) Ustaška borba temelji se na Ustaškim Načelima, koja je postavio Poglavnik 1. lipnja 1933. u Glavnom Ustaškom Stanu. Poglavnik je u 17 točaka Ustaških Načela ovjekovječio sve misli i sve želje Hrvata, sve što hrvatski narod traži i očekuje jednog Ustaše i od svoje države.

    (13) Neprijatelj je uvijek govorio protiv Ustaških Načela a da ih nikada nije temeljito proučio. Treba proučiti Ustaška Načela i tek tada bi se svatko uvjerio da su ona sveto Evanđelje, vjerovanje svakog Hrvata, a život po njima znači narodnu sreću, društvenu pravdu, narodno poštenje, znači sretnu i čestitu budućnost Hrvatskoj i hrvatskom narodu. Život Ustaše mora se temeljiti na ustaškim načelima, pa tko se njih ne drži u svome javnom i privatnom životu, nije ustaša.

    (14) Ustaša je čovjek iz naroda. On je dijete seljačko i radničko, potomak
    seljačkih i težačkih ustanika Matije Gupca i Matije Ivanića i Stjepana
    Radića.

    (15) Stoga Ustaša nikada ne smije zaboraviti na svoj Dom i na svoju
    obitelj.

    (16) Ustaša uvijek mora biti uljudan i pristupačan, čist, obrijan
    i nikada ne smije zaboraviti, da su seljak i radnik temelji hrvatske
    države, koji svojim radom drže, a svojim mišicama brane hrvatsku
    državu.

    (17) Ustaška Načela nisu napravljena za Ustaše nego za hrvatski
    narod, kako bi se obistinila ona: Plug i brana Hrvatu su hrana, a
    Ustaša to mu je obrana!

    Ovih 17 točaka iznešenih ovdje predstavljaju 17 Točaka Ustaških Načela!

    Želim svima Sretan Božić i Veselu Novu 2014 Godinu!

    Otporaš.