U opkoljenoj BiH kao civil se borite za goli život

3

Jedan od svjedoka rata živi danas u Francuskoj. – Jednog jutra se probudite i nemate ništa. U igri su ratne strahote opisane veoma vjerodostojno

Od Call of Dutyija do Counter-Strikea bh. igrači su redovito među najuspješnijima. Proteklih godina uvježbali su i druge videoigre gdje je pucanje osnova za uspjeh.

igraIpak, nova igra koja se pojavila na tržištu drukčija je, možda i mnogo potresnija iako se igrač ne nalazi na poziciji profesionalnog vojnika kojemu je cilj likvidirati protivnika. Naime, igra je fokusirana na civile koji moraju preživjeti u opkoljenom gradu, a ono što je najzanimljivije u cijeloj toj priči igra je od poljskih autora zasnovana na ratu u Bosni i Hercegovini. Cilj igrača je preživjeti strahote i nasilne sukobe koji se konstantno događaju pred njihovim očima, i to u gradu Pogorenu. Zločini, mučenja i etničko čišćenje, sve se to devedesetih događalo na području BiH, a autori su uz te strašne primjere u igru uključili i detalje iz sukoba u Siriji, ali i Ukrajini što igri daje dodatnu dimenziju.

A stvari o kojima ćete u igri morati razmišljati uistinu su surove. Primjerice, u napuštenom supermarketu je vojnik koji želi ozlijediti ženu. Na vama je da odlučite hoćete li riskirati svoj život da joj pomognete, ili ćete pobjeći od opasnosti… Tim riječima je igru opisao jedan od njenih autora Pawel Miechowski, ističući da je to jedna od niza situacija s kojom se igrači susreću u ovoj igri.

Warzone Survival In This War Of Mine

On sam ističe kako je igra napravljena da bi igrači uvidjeli besmislenost rata. Programeri su kreiranju igre pristupili krajnje ozbiljno, razgovarali su sa svjedocima, čitali određene tekstove i konzultirali se sa stručnjacima. Tako u ovoj igri ima različitih borbi, od borbe protiv bolesti kao što je PTSP do borbe za puko preživljavanje pronalaskom hrane. Grafički je urađena tako da su određeni objekti veoma slični stvarnima poput zgrade Skupštine u Sarajevu koja je teško oštećena 1992. godine.

Programeri, međutim, ističu da igra ne mora depresivno utjecati na igrače.

– U ratovima je bilo i solidarnosti među ljudima, a sve to smo uključili u sadržaj igre. Zlo i razaranja, ali i upornost i ljubaznost, tako da od igrača zavisi kojim putem će poći – naveli su programeri.

VL/Kamenjar.com

facebook komentari

  • Alan B’Stard

    U BIH tu igru igramo svakodnevno, uzivo i bez video igrice

    • Duh ( bez sjekire )

      Ih, jos samo kad bismo mogli restartat..

      • Alan B’Stard

        Kad bi barem mogli ugasit igricu 🙂