Željka Markić: Hoće li Orepić ispraviti nepravdu nanesenu Igoru Gilji?

123
FAH

Igor Gilja je jasan primjer sramotnog odnosa SDP-HNS-ove vlade i velikog dijela medija prema braniteljima i njihovim obiteljima.

Ova strašna obiteljska tragedija Igora, sina Franje Gilje, poginulog hrvatskog dragovoljca – živčani slom i paljenje vlastite kuće – jasno se može povezati sa nepravdom kojoj je Igor Gilja bio izložen od hrvatskih vlasti i medija.

Svakom pametnom jasno je da je bit otpora javnosti prema postavljanju ćiriličnih ploča u Vukovaru u tome da je ćirilica u Vukovar ušla na četničkim i JNA tenkovima.

Nikad prije srpskog osvajanja Vukovara nisu ćirilični natpisi stajali na službenim zgradama. Onda SDP-HNS-ova vlada odluči, temeljeći svoju 4-godišnju vlast na stvaranju podjela i huškanju na mržnju, da je došlo vrijeme staviti ćirilične ploče na službene zgrade.

Iako im stradalnici iz Domovinskog rata i njihove obitelji – oni koji su branili Vukovar, bili ubijani, silovani, mučeni, ostali bez svojih sinova, očeva, muževa – kažu da nije vrijeme za to. Da su rane preduboke.

Onda Ostojićevi poslušnici na terenu natjeraju 25-godišnjeg policajca, kojem su oca kad je imao 3 godine ubili upravo ti četnici i JNA vojnici koji su vojnim osvajanjem donijeli ćirilicu na ulične ploče u Vukovaru – da “čuva” ćirlične ploče na vukovarskim institucijam?

I onda, kad se Igor Gilja suprostavio toj nepravdi, nakon što su ga Ostojić i njegovi poslušnici natjerali da bira između vjernosti žrtvi svoga oca i poslušnosti nepravednoj zapovjedi – dobije otkaz. Bude iznevjeren, ponižen, napadan…

Odlično je da su birači kaznili SDP i HNS gubitkom izbora čak dva puta u godinu dana. To su zaslužili nakon 4 godina krađa, uništavanja gospodarstva, vođenja ideoloških ratova… Ali to nije dovoljno. Nije dovoljno niti za živog Igora, niti za ubijenog Franju.

Sad ostaje vidjeti – hoće li se Vlaho Orepić praviti da ne zna i ne razumije kakvom je nasilju Igora izložio njegov prethodnik – ili će konkretnim potezima pokušati barem ublažiti nepravdu koju i dan danas trpe Igor i cijela njegova obitelj.

igor-gilja

facebook komentari

  • goranka

    Max, nemam facebook, ali vidim tvoje komentare. Bi li mogao dobar komentar i dobru reakciju Ž. Markić ne popljuvati baš svaki put i uvijek upetljati patera Mandurića, koji nije pop, nego je isusovac, katolički svećenik? Je, neshvatljiva je uloga UIO u potpori mostu, oreškoviću, u rušenju Karamarka … Pater Ike je stajao na vratima crkve sv. Marka, ne ti ili ja, Ž. Markić je zaslužna za referendum o braku – tek sad se kristalno jasno vidi koliko je to velika pobjeda. Da je članak greškom potpisao netko drugi, ne bi imao riječi kritike. Ne treba nam jedinstvo s kmerima i jugoslavenima, ali treba s Hrvatima.

    • Maks

      I za referendum o braku najzasluzniji je Karamarko kojeg je Zeljkica rusila , Milanovic bi ga zabranio ustavom, proguglaj malo medije iz tog vremena. O tim njezinim “popovima samo toliko – gdje su sad te “moralne vertikale i njihov Popina Petrov kad se radi o sukobu interesa Martina Dalic -INA , kod Karamarka su se dobro nazujali i podrzavali laži !!! Za mene su gotovi, vi ostali im i dalje vjerujte ja necu. I u crkvi je rat , nasi i njihovi , promatram fb profile biskupa , Biskupe Kosica i Bogovica nikad ne bi uvrijedio a crkvu prvu treba lustrirati . Zeljka ti je trcala Miklenicu , Manduricu da daju izjave protiv Karamarkova HDZa, nagovarala novinare i portale , sve da bi se dogodila cuprija – don Stojic ju je odbio to nam nije trebalo i nema milosti.

      • goranka

        Potpisujem većinu. Karamarko je podržao referendum, Markić, uz potporu i naputke iz crkvenih krugova, najzaslužnija je za uspjeh referenduma. Ja odvajam dobro od lošega. Samo kod komunista nemam tih problema. Sve je fuj i zlo.

        • Maks

          Goranka oni su krivi sto imamo cupriju , ne potpuno ali bar za 5- 6 mandata koje su dobili glasovima desnice. Kod mosta im ne smetaju “svjetonazori – kod Kolinde i Karamarka smetala svaka sitnica – dodajmo slobodno da su Podolnjak i Bartulica otvoreno kod Josipovica – oni su “klapa.

          • Saga

            Maks, ajmo ipak malo biti jedinstveni…
            Ne misliš li kako je krajnje vrijeme za to? Razjedinjenost će nam opet samo donijeti kmere na vlast. A to nipošto nije opcija koja bi bila dobra za hrvatski narod. 🙂

          • Maks

            Sve u redu , ja sam trubio preko dvije godine na portalu narod da trebamo biti jedinstveni – oni otisli pod cupriju i sad su tamo. Ako mislic na moje “prepucavanje s Gorankom to gledaj kao prijateljsku raspravu , tu je jedinstvo , zena je jedna od najboljih komentatora na hrvatskim portalima.

          • Saga

            Je, o svehrvatskom jedinstvu trubila sam i ja, sjećaš se? A trubit ću i dalje kad si ti već prestao. 😉
            Glede Goranke… naravno da potpisujem. 🙂

          • Maks

            Ja mislim da oni vise nisu potrebni, izgubili su i preko pola clanstva, gomilu sponzora. Uvijek me je cudilo da je Karolina Vidovic Kristo daleko od njih , za svjetonazor imamo i drugih. Nisu podrzali refererendum branitelja o cirilici, nudili se Mijatu Stanicu za referendum o cestama – on ih odbio i blamirao. Karolina Vidovic i Zvonimir Hodak su bili u Vukovaru, Stozer i branitelje – tu je puno razlika.

          • goranka

            Da pokušam suziti temu: što misliš o Markičkinom tekstu o Igoru Gilji?

          • Maks

            Text je u redu ali ga smatram populizmom , mlak i ne napada Orepica . Orepic je vec odbacio istragu o ubojstvu Darka Pajcica, drugi Ostojic a Ike Manduric ga brani . Ovo s Igorom Giljom je tri cetiri dana starije nego se pojavilo u vjestima , objavio Bujanec danima ranije, Zeljka je znala i pojavila se otprilike – zadnja, reda radi. Znam dugo sve o obitelji Gilja , pratim ih odprilike od 1992e , momku zelim samo najbolje – Orepina ce reci – nije se drzao zakona!

          • Saga

            Maks, Maks, Maks… svi smo potrebni jedni drugima jer nas je malo i poradi fizičkog i duhovnog opstanka hrvatskog naroda moramo biti zajedno. Nesuglasice ćemo morati ostaviti za kasnije jer će nas ovako međusobno pojesti i ne će nas više biti.
            Evo ti jedne platforme oko koje bismo se trebali moći ujediniti. Izvučena je iz posljednje kolumne gospodina Hitreca…
            http://www.hkv.hr/izdvojeno/komentari/hhitrec/25315-h-hitrec-hrvatska-kulturna-scena-toliko-zagadena-da-su-i-nekad-normalni-ljudi-postali-nenormalnima.html

            “udarila šakom po stolu i napokon podignula optužnice protiv svih koji su
            razarali Hrvatsku, ultimativno tražila ratnu odštetu od Srbije i do
            trenutka isplate uvela vize za Srbijance, potaknula Hrvate u BiH da
            proglase hrvatski entitet te čvrsto stajala iza te odluke koja je
            legitimna nakon svega što se događalo i događa, povukla iz velikih
            svjetskih središta veleposlanike i diplomate jugoslavenskog nagnuća (s
            Titovim slikama iza radnih stolova), nizom poteza ohrabrila hrvatsko
            iseljeništvo da ulaže u hrvatsko gospodarstvo, obračunala se s petom
            kolonom u Hrvatskoj, uključujući financiranje „manjinskih“ listova koji
            nisu nego srbijanske agenture, vratila hrvatskoj kulturi prirodno
            nacionalno obilježje ne zatvarajući se „svijetu“, ali eliminirajući u
            začetku sve što ju želi razoriti, vratiti dostojanstvo hrvatskom jeziku po
            kojemu rovare Jovanovićevi kadrovi, vratiti se tradicijama hrvatskoga
            školstva uz preuzimanje dobrih ideja izvana, a nikako robovanje njima.”

          • Maks

            Hitrec pada u klopku , udba pocne igru a mi napadamo i krivimo jedni druge. Evo ja sam Hercegovac i rodjen kod Stoca , sto zelim tom narodu neka bude meni ! Treci entitet je problem , nastaje medjusobni rat kad mu objave granice i opet pobjedi neki Ujdurovic !!! Sad smo vec podjeljeni, jedni su s Dodikom , drugi bi to sredili s muslimanima i preko EU , sta je sad bolje reci ti meni??? I ovo je opasna tema i suzdrzavam se komentara koliko god mogu, imamo to sve iza sebe kad je pobjedio Mesic.

          • Saga

            Gospodin Hitrec ne pada u nikakvu klopku, ne brini se ti glede toga. Nikad nije i nikad ne će.
            Ja sam tebe pitala konkretno pitanje. Slažeš li se da je ovo dobra platforma za budućnost ili ne?

          • Maks

            , onog Hanžekovića se napada jedino sto dozvoli pisanje protiv mosta , ne igra njihovu igru , napadaju ga a ovrhe ne bi mjenjali . Osim Hanžekovića tu su i jos 4-5 takvih “ovrsnika, njih niko ni ne sominje. Hrvatskoj je najoPlatforma je dobra ali “opet jedna… kad ce profunkcionirati za 4, 5, 6 godina?? Koliko vidim mediji i sve ostalo se pripremaju dugorocno , ova vlada je vec tripartitalna i mogla bi dulje potrajati … V. List promjenio boju , iz crvenog u plavo , nesto se dogadja !!! Pop Tolj i Opus Dei su direktno u ugri pasnije u momentu ovo iseljavanje a useljavanje samo sto nije pocelo, imamo srecu da je pobjedio Trump, dogodio Brexit, Orban, Poljska, Merkel stvorila otpor prema useljavanju inace bi nas pojeli !!!

          • Saga

            Nitko nas ne će pojesti. Nije nas dragi Bog stoljećima držao na ovoj zemljopisnoj i povijesnoj pustopoljini da bi nas sad tek tako ostavio.
            Ima On s nama još nekih planova… 🙂

          • Agromentum

            Samo da s planovima ne bude kao s Indijancima, Aboridžinima i još mnogim drugim… 🙂

          • Saga

            Pesimizam puše iz pakla… rekla bi ti Goranka. 🙂

          • Agromentum

            Lako je tebi, vidiš maglu samo na tv. Kakvo je vrime, može se samo bit’ pesimistično i depresivno. 🙂

          • Saga

            Pun mjesec srebri se poput munje.
            More je boje dragulja.
            Hladno je. 🙂

          • Maks

            Pogledaj Grcku , preko 5- milijuna novih grka u dvadesetak godina , ti novi i crveni imaju vlast , predali zemlju EU – nacionalni grci po zatvorima. Grka ima oko 7 milijuna na cijelom svijetu, jedni umiru drugi odlaze , dolaze novi – sad ih je preko 12 milijuna – EU nacija.

          • Filip Antunović

            CITAT: ” Treci entitet je problem , nastaje medjusobni rat kad mu objave granice i opet pobjedi neki Ujdurovic !!! Sad smo vec podjeljeni, jedni su s Dodikom , drugi bi to sredili s muslimanima i preko EU , sta je sad bolje reci ti meni???”

            1. Zašto bi u všenaconalnoj BiH utemljenje hrvatskog entiteta bio problem, a druga dva postojeća (bošnjački i srpski) nisu, i koja je to višenacionalna država unitarna?
            2. Što i koga podrazumijevate sa suradnju s muslimanskim dželatima i EU, a što i koga sa srpskim dželatima. Konkretno.

            3. Što je po Vama najbolje? – pojasnite

          • Maks

            Sve u redu , problem smo vec imali kad je Mesic porazio “hercegovce pa ostao dva mandata, mi smo opet blizu tim vremenima. Ja sam samo malo pojasnio sadasnju situaciju , rjesenje neznam. Slusamo Rojsa, Lucica ja znam a morao bi i ti da su obojica dosta u pravu , koga podrzati ? Meni izgleda najbolje ovaj put kojim je krenula Kolinda , ostalo bi se pokrenulo samo od sebe ali mi smeta Stier, Kovac bi to bolje zastupao. Hrvatska nije u stanju sama mjenjati Deytonski ugovor .. Ja osobno u ovome najvise pratim Iliju Vincetica , njemu izgleda ide kao i meni.

          • Filip Antunović

            Ne znam točno što je to Kolindina politika naspram Hrvata u BiH?
            Mesić je nakaradni islamofil na velikobošnjačkoj i velikobosanskoj strani i jaslama.
            Ilija Vincetić je više ljut na Sarajevo nego li na Banja Luku.

            Ovaj Marko ispod pak piše “Na nekim portalima (Poskok), postoji čvrsti savez jednog dijela Hrvata iz Hercegovine i srbočetnika iz BH entiteta “rs” o stvaranju trećeg hrvatskog entiteta isključivo na području Federacije BiH, što je sa stajališta hrvatskih nacionalnih i državnih interesa potpuno neprihvatljivo.”, što odaje burku na očima jer jednu stvar ovdje ne vidi kao ni drugi brojni.

            Hajedemo za sva vremena riješiti taj umjetni problem.
            Na trenutak izdvojimo teritorij Herceg-Bosne koji je unesen u federaciju. Znači teritorij koji su Hrvati s HVO-om wahingtonskim sporazumom unijeli u Federaciju. Vidjete ćete onda koliko je hrv. teritorija ostalo okupiranog u bošnjačkim rukama – Kraljeva Sutjeska, Vreš, Novi Travnik, Travnik, Bugojno itd…- ali o tome nitko ne pirča.

            To mi isto dođe kao da je npr. Herceg-Bosna priključena Rep. Srpskoj, odnosno njih dvije čine Federaciju i sad govorimo kako nema hrv. entiteta samo u Federacije ako ga ne bude bilo i na teritoriju entiteta Rep. Bošnjakistan?!

            Imamo tri mogućnosti –

            1. Pristati na teroitorij kojeg smo unijeli u Federaciju
            2. U tom slučaju za Drvar, Glamoč i Grahovo sa Srbima razmijeniti neke općine u Posavini, a za onih naših 5% posto hrv. teritorija kojim su se Bošnjaci namirili kod Srba, tražiti od Sarajeva neke hrv. većinske općine pod bošnjačkom okupacijom
            3. Ratom vratiti od Bošnjaka i Srba vratiti teritorij koji je prije rata bio hrvatski.

            Birajte momci

          • Maks

            Poskok info, Susnjar otvoreno je za Banjaluku i Dodika , svadjali smo se jednom jer je bio za Josipovica i protiv Kolinde – Covic ga poslao u Indiju da “ne smeta … Ja mislim da Kolinda hoce da stvori u BiH EU vecinu , ta bi morala akceptirati Hrvate kao ravnopravne ili nema u EU. Ili ce uspiti ili ce se iskristalizirati krivci – krivci nesmiju biti Hrvati .

          • Filip Antunović

            Ne znam zašto je ovdje Poskok.info po vama relevantan za rješenje Hrvata u BiH? To je samo jedan portal kojem Vi očevidno pridajete puno veću moć od one koje ima, ako je uopće ima.

            Po meni osobno nema nikakvu moć za rješavanje hrv. pitanja u BiH.

            To što ste rekli za Kolindu (Europski put, EU, bla, bla ..) to isto su trabunjali svi dosadašnji hrv. političari pa i Plenković inkl. Ne znam zašto onda jedne olajavmo, a druge za isto trabunjanje slavimo?

            Kakav europski put i EU. Bošnjački i srpski političari nikad neće biti gladni i siromašni, možda ulaskom u EU, a za narod ih se hebe koliko su gladni. Njima je najbitnije ostvariti svoje hegemonističke ciljeve na račun Hrvata i do tada neće htjeti ući u EU sve da im na tanjuru nudite.

            Te p*zdarije o Hrvatskoj kao “prijatelju” BiH (čitaj Sarajeva) moramo okvačiti mačku o rep. U ozbiljnim državama inače u politici nema nikakvog prijateljstva već samo nacionalni interesi. Pogotovu ti nije prijatelj netko tko se predstavlja državom koja uhićuje branitelje i građane tvoje države.

            Hrvatska se ili treba prestati miješati u stvari Hrvata u BiH (previše je do sada naštetila, poglavito Washingtonskim i Daytonskim sporazumom), ili konačno pokazati zube i voditi napram Sarajeva i Beograda istu korektnu i odgovornu politiku:Oko za oko – Zub za zub

          • Tyrex Rex

            Oko za oko – Zub za zub : složio bih se sa time.Nema više popuštanja.Ako se sada stane tko god bio na vlasti s hrvatima je gotovo u Bosnii(moje mišljenje)

          • Filip Antunović

            Nama Hvatima već su povadili zube. Sad smo krezavi, a njihovi zubi na broju i još oštre očnjake.

          • Maks

            Nisu trabunjali svi hrvatski politicari , Mesic, Josipovic su to htjeli s Banjalukom i Srbijom – kao zapadni balkan onda kao i “nekada, Josipovic svirao klavir Dodiku , Kolinda i Plenkovic ga zaobilaze i odgovor su ova Hapsenja , jedna opcija krivi Banjaluku druga muslimane s kojima prvi put neko pravilno pregovara. Za Hapsenje posavskih branitelja za mene su krivi Beograd, Banja Luka , Milanovicev DORH – oni 95% !

          • Tyrex Rex

            Maks sve politike i vlade do sada moramo priznati nisu napravile ništa .Nisu ni pokušavale da se “nekome” ne zamjere slučajno.

          • Maks

            Sanader je imao rat sa Pasalicem ali nisu dirali HVO – njima oduzimaju prava Milanovic i Fred Matic . Karamarko ih je branio a HDZ je ovaj put prvi put dovoljno jak da nesto napravi , vladu Sanadera i Kosorke mozes zaboraviti.

          • Filip Antunović

            točno
            i tu nemam koga izdvojiti
            jednog imam ali on je pokojni

          • Filip Antunović

            Maks, Vi stvarno šaljivdžija
            Mesić i Beograd, odnosno Banja Luka. Da, da…. zato im je prijetio desantom na Brčko.

            Dajte molim Vas. Josipović je jasan Yusipović, ali Mesić nije YU već bošnjački vehabija, uvijek za Sarajevo i velikobošnjačku stvar

          • Maks

            Mesic je Gospodarsku komoru uvukao u zapadni Balkan , on i Vidosevic – po Josipovicu Hrvatski tajkuni investirali u zapadni balkan oko 4 milijarde Eura do 2013e – u Srbiju i Bih. Ti tajkuni su vlada u sjeni , kapital ima medije , stranke i sve ostalo u rukama. Znam kad se Mesic prijetio da ce zatvoriti koridor,niko ga nije uzeo ozbiljno pa ni on sam sebe – kad bi Kolinda to izgovorila zivu bi je spalii

          • Filip Antunović

            Maks,
            moram li vam navesti sve Mesićeve izjave protiv Hrvata i Srba u BiH, a isključivo u korist Bošnjaka?

            Ne vjerujem da ste toliko neinformirani ali mi nije jasno zašto ga amnestirate od njegovog očevidnog velikobošnjačkog zauzimanja?

            Jesu li vam važniji Mesić i Bošnjaci ili opstojnost Hrvata u BiH?

          • Maks

            Ja Mesicu nikad nisam vjerovao, nemam ga zasto amnestirati . Ja uopce nista ne savjetujem , poznam ovo pro i kontra , ako bi se mene pitalo ja bi prvo trazio povratak prognanih u sve djelove BiH onda je podjelio u kantone . U oovo sada se ne usudim mjesati podjele su vec tu i to velike, nemoram i ja doliti ulja na vatru.

          • Filip Antunović

            U HR inače su uvjereni kako bošnjački nož manje boli ubijene Hrvate od sprskog noža. Makar brojke neumoljivo dokazuju kako su Bošnjaci u BiH nad Hrvatima počinili višestruko brojnija i svirepija ubojstva od četnika, i 50 tisuća Hrvata su više protjerali. Da ne govorimo o preglasavanju, hrv. nastavnom programu, TV kanalu na hrv. jeziku, i bezbroj drugih vrsta fašističkog djelovanja velikobošnjačke i velikobosanske vlasti. Takav sadizam nad vlastitim narodom, kao što je slučaj s HR, nezabilježen je u povijesti civilizacije.

            Četnici su zlo ali ova sarajevska žgadija nije ništa bolja. Naprotiv.

            Što se tiče uređenja BiH, što fali Velikoj Britaniji da se i BiH ne bi mogla tako urediti? Belgija? CH?
            Uzmite da čak i skoro jednonacionalna Njemačka ima savezne države. Komu to u BiH odgovara ili unitarna BiH, ili dvodjelna BiH kao sada?

            Tri entiteta i Sarajevo kao distrikt jedino jamče napredak.

            Hrvati bez svoje teritorijalne jedinice, time i institucionalne jednakopravnosti i financijske neovisnosti, nemaju šansu u BiH opstati.

            U idućem ratu, ne mislite kako ratova nikad više neće biti, ako Hrvati u BiH nestanu, ili ih ostane institucionalno obezvrijeđena šaka jada, tko će braniti po život Hrvatske strateški važan trbuh kifle, i repove od Neuma do Prevlake, zatim od Baranje do Iloka?

            Nestankom Hrvata u BiH danas, Hrvatska je presudila svoj vlastiti nestanak za sutra

          • pepy

            bole nas jednako noževi nema potribe u tom pravcu promišljati, možda više boli nepravda jer je “srpski nož ” praktički neokrznut dobio svoju republiku .
            Tragediju progona hrvatskoga naroda možda bolje oslikava kada se prikažu postotci nego apsolutni brojevi, naime iz entiteta rs je protjerano oko 97 posto nesrba, a iz područja u FBIH koja su pod većinski bošnjačkom kontrolom oko 45 posto.
            Nego Filipe, Dayton je odavna stavljen van snage, nikakvu obvezujuću snagu nema. Interne granice budu crtali kao i do sada ” veliki igrači ” mi očekujemo od RH lobiranje na međunarodnoj sceni a naše je zbijati redove i stati iza svakog Hrvata
            🙂

          • Filip Antunović

            Imate li link ili neku drugu poveznicu o ovim postotcima koje ste naveli za Hrvate na hrv. teritoriju okupiranom od srpske i bosnjacke strane ?!

            Unaprijed hvala

          • pepy

            dopada mi se ovo hrvatski teritorij okupiran…još dodajem privremeno 🙂
            ovaj podatak nije tajna bio je u medijima, potražiti ću link na izvornu informaciju

          • Daran Hr. nebo

            Nemoj više o brojkama

            Paradoksalno ali muslimani su protjerali sa svojih područja više i Hrvata i Srba no što se dogodilo obratno.Te ti brojke potraži ….

            Meni se nešto baš i ne da …….

          • pepy

            to jesu činjenice, Srbi su započeli a muslimani dovršili naš progon. Potražila sam podatke i postavila ih antifi kao repliku a evo ponoviti ću

            Obzirom kako je prošle godine dovršena i izdana knjiga Šematizam Vrhbosanske biskupije, autora Franje Marić ( 1955 Zenica ) imamo točne podatke nedostajućih Hrvata:

            2014 godine je na području entiteta RS u odnosu na 1992. godinu manje za 143.501 ili 93,87 posto

            na području distrikta Brčko manje je 20.914 ili 75,05 posto

            na području FBiH manje je 227.547 ili 36,03 posto

          • NKP

            “ja bi prvo trazio povratak prognanih u sve djelove BiH onda je podjelio u kantone”
            Ako se ne žele vratiti?
            Kako ćeš ih prisiliti?

          • Filip Antunović

            Kasno je za to
            Ondašnji petesetogodišnjaci su ili umrli ili blizu smrti
            Njihova djeca su završili škole, našli poslove, riješili stambeno pitanje i imaju djecu koja idu u školu.

            Potpuno sto u pravu. Postotak povratnika bit će sve manji kad ovi stariji povratnici umru , kao i oni bolesni koji žele na svojoj grudi umrijeti,

          • Maks

            Vratili se i njihovi nazad u Hrvatsku – Od RS niko nikad nije ozbiljno trazio da se vrate prognanici, srbi svuda vraceni pod prisilom.

          • Filip Antunović

            Točno.

            Isto je i sa Lašvanskom dolinom pod bošnjačkom okupacijom. Od Zenice, Vareša, do Travnika i Bugojna. Još i lošije. Za razliku od bošnjačke okupacija koja je ubila i protjerala veliki broj hrvatskih povratnika takvi poslijeratni krvavi slučajevi nisu mi poznati u Rep. Srpskoj

            Ako ćemo istim mjerilima – jesu li Vama u Rep. Srpskoj poznati slučajevi ubijanja hrv. povratnika, policajaca i ministra?

          • Maks

            Od Bugojna mi je jedan prijatelj ubijeno mu je dvadeset pet iz obitelji u jednoj noci – Prusina.Znam ja puno o tome i ne pobijam, poznam Posavinu , izmedju Vinkovaca i Zupanje sam . Protjerano mi je gomila rodbin iz i oko Dervente, brat mi je poginuo u Posavini .

          • Filip Antunović

            Eto blizu smo. Moji pokojni roditelji proveli su veliki dio rata u Cernoj između dvije bojišnice. Vukovarsko-vinkovačke i one iz Posavine. Nisu htjeli za Njemačku, a pogotovu ne u tada bogati Iraq, Sriju ili Libiju.

            Tvojem poginulom bratu neizmjerno hvala. I cijeloj Vašoj obitelji koja se s nikada prežaljenim gubitkom i danas nosi. Bio sam i ja na slavonskoj bojišnici. Za mene je to sve Hrvatska, odnosno hrvatska zemlja. Jednog hrv. grenerala smo u Orašju razmijenili (u Duvanskoj, tako se zvala firma) za zarobljene četnike sa slavonske bojišnice.

          • Maks

            Ti si mi znao brata , nadimak “Srbin.

          • Filip Antunović

            Na zalost nisam upoznao tvojeg brata. Ako nista drugo sjetio bih ga se po neobicnom nadimku.

            Pokoj vjecni daruj mu Gospodine. Neka mu je vjecna slava i hvala. Hrvatski narod nece nikada zaboraviti svoje heroje.

          • Maks

            HOS , Atentat Grebnice

          • Filip Antunović

            Zao mi je. Iskreno

          • Agromentum

            Jel’ možda bio u Crnoj legiji?

          • Filip Antunović

            Ma to će odraditi štovatelji bošnjačkog bujrum zeta Blaža Kraljevića 🙂

            isti oni koji 20 godina s Bošnjacima istjeruju Hrvate sa federalne i državne vlasti i priječe hrv. TV kanal, kao i ponovnu uspostavu Herceg-Bosne izvan koje Hrvati nisu opstali na hrv. teritorijem okupiranim od strane Srba i Bošnjaka.

          • pepy

            uvik ima netko tko se želi vratiti na svoje, iako je svjestan kako će biti teško i iza takvih tribamo svi stati dati potporu a ne kritizirati njihove namjere.

          • NKP

            Nitko nije kritizirao namjere povratka, ali taj broj je zanemariv. Temeljiti budućnost i promišljati buduće odluke na iluziji, nikom dobra nije donijelo.

          • pepy

            Ne mislim kako je iluzija poduprijeti one koji žele povratak na svoje i zalagati se jasno za poštivanje njihovih prava, a kao manjina ionako nisu ugroza većini.
            🙂

          • NKP

            Ne izvrci sto napisah.
            Iluzija je ocekivati kako ce se svi ili vecina vratiti.

          • pepy

            ok ali vrijedi i obrnuto 🙂
            Svi se ne budu vratili sigurno, ali uz one koji to žele obveza nam je svima stati uz njih. A što radi dio naše politike i javnosti, takve žestoko kritizira , primjer kad Biskupi govore.
            Pogledajmo kako to rade Srbi i Bošnjaci. Evo u Mostaru gdje ja živim, Srbi su Mostar izgubili kada su se izmakli i sa sigure doslovce poravnali grad.To što ne računaju na Mostar kao dio srpske teritorije ne priječi ih u aktivnostima za kvalitetniji života za Srbe koji su cilo vrime ostali u gradu a i za one povratnike. U tu svrhu u Mostar su gurnuli svoje najbolje ljude patrijarha Grigorija i Krulja. I svi su uz njih, nitko njihove aktivnosti ne kritizira kao “iluzije “. Pravoslavna crkva se obavlja u gabaritima duplo većim nego što je bila, kulturni život se polako razvija a paroh Krulj svojom upornošću i elokvencijom je postigao izvrsne rezultate, naime uspio je u srednje škole uvesti i pravoslavni vjeronauk. Iako zakonski ne postoji mogućnost, jer zakon veli za uvođenje nacionalne skupine predmeta potreba je da ima 20 % određene nacionalne skupine. Srba ima na svim javnim pozicijama zahvaljujući zakonu o lokalnoj samoupravi.
            A što naša politika poduzima na oduzimanje već postojećih prava u entitetu rs, ništa šuti a želi ušutkati i kritičare. podsjetimo ukinuto je pravo na nastavu na hrvatskom jeziku, promijenjen je zakon o lokalnoj samoupravi koji je osiguravao i Hrvatima javne pozicije ali “naša politika ” na to sve -šuti.

          • NKP

            Odgovor je zaprijecen.
            Sto li….

          • NKP

            Budući mi je odgovor dva puta izbrisan, imaš pozdrav iz Stolnog.

            Neću više gubiti svoje vrijeme, samo ću navesti kako stanje
            u Mostaru nije onako kako ga ti prikazuješ. Za teške optužbe ne daješ dokaze, ali to je ovdje evidentno poželjno, mutiti vodu.

          • antifa

            Da. Vidio sam, i još se češem po glavi jer nitko ne može dokučiti što je u Vašem upisu bilu protivno pravilima komentiranja na ovom portalu?!

            U to ime postavit ću vaše komentar, srećom sve kopiram u PDF :), pa vam možda uvaženi komentator odgovori, portalska metla razmisli prije brisanja.

            ——————————————————————————————
            NKP pepy • prije jednog sata

            „Svi se ne budu vratili sigurno, ali uz one koji to žele obveza nam je svima stati uz njih. A što radi dio naše politike i javnosti, takve žestoko kritizira , primjer kad Biskupi govore.“

            Tko nije uz one koji se žele vratiti?! Dio politike i javnosti, tko su ti, daj imena, daj linkove, potkrijepi tako tešku optužbu.

            Osobno poznajem članove HDZ-a, nekih udruga, kao i svećenike koji godinama neumorno rade i pomažu. Nekorektno je navoditi kako postoji kritika na toj razini.

            Srbi su ukras u Mostaru. Nama taj ukras dobro dođe za pregovaračkim stolom kad se krene o ustaškom, UZP HDZ-u. Golemo, da pored toliko problema u gradu ti izdvajaš Srbe. Oni koji žive u Mostaru znaju niz imena i konkretnih situacija koje će pokazati stvarno stanje, a to je upravo taj UKRAS. Zašto ti imaš drukčiji dojam, to ti znaš.

            Kad spominješ obrazovanje onda bi trebala znati kako Sveučilište ima centre u Vitezu i Orašju, što ne bi bilo moguće bez podrške vrha HDZ-a u suradnji s lokalnom razinom, s ciljem da se našoj djeci omogući i olakša studiranje a time i zadržalo na tim prostorima.

            Kritičare nitko ne može ušutkati, to je floskula.

          • pepy

            a rekoh ne tumačiti suprotno od napisanog a ti opet tako:)
            Idemo redom, hvala za pozdrav, i uzvraćam pozdrav iz Mostara gdje živim i poznajem situaciju jako dobro, a ti čini se neke činjenice koje napisah-ne. Nisam rekla da su Srbi Mostara “problem ” nego sam ih navela upravo kao pozitivan primjer, pročitaj ponovo moju gore repliku bude ti jasnije.:)
            ponoviti ću i kako je izostala reakcija službene politike Hrvata BiH na ukidanje hrvatskoga jezika u selu Tramošnica i na izmjenu Zakona o lokalnoj samoupravi u entitetu RS.
            To su jednostavne činjenice.
            Dobro je što Orašje i Vitez imaju ispostave Sveučilišta u Mostaru i dobro je uspostavljati čvrste veze jer nas je brojčano sve manje.
            Jednu stvar nikako ne bi smjeli dopustiti a to je ne praviti prividne neprijatelje jedni od drugih nego slobodno iznositi svoja viđenja i svoja mišljenja, argumentirano na civiliziran način sučeljavati a kompromisom dolaziti do pozitivnih rješenja.U jedinstvu je naš spas
            🙂

          • NKP

            Bona moja ti, raspisa mi se, a nigdje odgovora na konkretno,
            jednostavno pitanje. Ponavljam tvoj citat: „A što radi dio naše politike i
            javnosti, takve žestoko kritizira , primjer kad Biskupi govore.“

            Nema imena?!

            „Dobro je što Orašje i Vitez imaju ispostave Sveučilišta u
            Mostaru i dobro je uspostavljati čvrste veze jer nas je brojčano sve manje.“

            Teško napisati kako je za to zaslužan taj mrski HDZ?!

            I ne samo za to!

            „Uzvišen“, patetičan poziv na jedinstvo podsjeti me na Martinu,
            „kraljicu“ patetike.

            U trenutcima kad se čeka presuda za UZP, kad nove optužnice
            vise u zraku, neka imena su već procurila u Mostaru, analogno se nadovezujući na suđenje Puljiću, „kritizirati“ poluistinama i rekla-kazala, legalno izabrane, legitimne predstavnike, s fiksacijom samo na Srbe, može samo netko tko je ili naivan pa ne razumije kompleksnost sadašnjeg trenutka ili zlonamjeran.

            P.S. Zahvaljujem uredništvu jer su uklonili ona dva sporna
            članka.

            Neću više pisati jer ne znam ni hoće li mi ovo proći.

          • pepy

            bolan ne bio je li znaš ti što je čitati s razumijevanjem , men se čini slabo 😛
            e sad nema potrebe za ovakvom razinom komunikacije ,a replika ti je čisti spin. Slobodno proguglaj lako nađeš kritičare biskupa, umjesto potpore.
            Kritiziram poteze stranaka tako i HDZ-a ne samo stranku kao takvu.Političke elite imaju odgovornost spram naroda koji ih bira.
            Da priča se o još pripremljenih optužnica , sjetimo se i taj isti HDZ je imao svoje kadrove npr u ministarstvu pravde, a akcijski plan o realizaciji istražnih radnji i procesuiranju ratnih zločina usvojilo je vijeće ministara
            ovo ostalo što si napisao/la ti je niđe veze
            🙂

          • NKP

            Opet lupaš. Ti pojma nemaš tko donosi kakve akcijske
            planove, s kojom svrhom, tko ima kakve stvarne nadležnosti. Ali to te ne priječi da impliciraš odgovornost HDZ-a za optužnice i uhićenja.

            Problem s razumijevanjem imaš ti, ako misliš kako smo svi
            slijepi i ne vidimo što sve podmećeš i proturaš u svom pisanju.

            Mostarska šarena laža umotana u najsjajniji celofan ipak
            ostaje samo laža. MOSTovski prikladno, reforme, kritika, reforme, a iza jedno veliko NIŠTA. Nisi li ih javno podržavala. Mogao bi na Orepić doći i donijeti neki akcijski plan ha ha ha.

            Čak se i jedan ljevičar kao što je Vukoja stavio na raspolaganje HNS-u, a ti kao pričaš o odgovornosti političkih elita.

          • antifa

            pepy antifa • prije 4 dana
            Tragediju progona hrvatskoga naroda možda bolje oslikava kada se prikažu postotci nego apsolutni brojevi, naime iz entiteta rs je protjerano oko 97 posto nesrba, a iz područja u FBIH koja su pod većinski bošnjačkom kontrolom oko 45 posto.
            ——————————————————————————-
            antifa pepy • prije 4 dana
            Imate li link ili neku drugu poveznicu o ovim postotcima koje ste naveli za Hrvate na hrv. teritoriju okupiranom od srpske i bosnjacke strane ?!

            Unaprijed hvala
            ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
            Obećali ste, a još niste dostavili?!

          • pepy

            isprika, obveze 🙂
            Ne znam zapravo koji dio moje replike je sporan ? 🙂 ove podatke zapravo procjene sam redovito nalazila od raznih autora koji pišu za Hrvatsko slovo.I odnose se na završetak ratnoga sukoba.U međuvremenu bilo je i dodatnih migracija u svim smjerovima.
            Obzirom kako je prošle godine dovršena i izdana knjiga Šematizam Vrhbosanske biskupije, autora Franje Marić ( 1955 Zenica ) imamo točne podatke nedostajućih Hrvata:
            2014 godine je na području entiteta RS u odnosu na 1992. godinu manje za 143.501 ili 93,87 posto
            na području distrikta Brčko manje je 20.914 ili 75,05 posto
            na području FBiH manje je 227.547 ili 36,03 posto
            Pozdrav 🙂

          • Marko

            Mesić je prošlo svršeno vrijeme. Ovdje je ključno pitanje, za što se vi zalažete ? Za treći hrvatski entitet bez i jednog kvadratnog metra teritorija “rs” ? Što je sa preko 200 tisuća protjeranih Hrvata iz tog BH entiteta ? Čović, čovjek sa pet lica, bivši dugogodišnji član SKJ, koji se nacionalno izjašnjavao kao “Jugoslaven”, veliki je prijatelj Milorada Dodika. Od takvog čovjeka se ne može očekivati rješavanje hrvatskog pitanja u BiH. Jesu li protjerani Hrvati iz entiteta “rs” otpisani, samo zato što je dio hercegovačkih Hrvata za formiranje Trećeg entiteta i to isključivo na teritoriju Federacije BiH ?

          • Filip Antunović

            Pročitajte iznad, već sam u ranijim upisima odgovorio, i to detaljno.

            To za Čovića (meni osobno nije drag) što pišete, od riječi do riječi je isto što napamet recitiraju SDP-ovi Hrvati, tzv. Bosanci poput Komšića.

            Nije Čović napravio štetu Hrvatima niti 1% koliko razne manijačke pravaške strančice plus Lijanović, koji su s velikobošnjacima i velikobosancima tvorili Aliansu i platformašku vlast i tako izgurali Hrvate iz vlasti na federalnoj i državnoj razini.

            Vjerujte malo više činjenicama, progooglajte sastav vlasti i dva predsjednička mandata Sejde Komšića, umjesto što nasjedate na velikobosanske i velikobošnjačke recitale.

            Što se tiče entiteta imate pojašnjeno na ovoj stranici u jednom ranijem upisu.

          • Marko

            To što za Čovića recitiraju SDP-ovi Hrvati i Komšić, je nebitno.
            Radi se o lako provjerljivim činjenicama.

          • Filip Antunović

            “Čović, čovjek sa pet lica, bivši dugogodišnji član SKJ, koji se nacionalno izjašnjavao kao “Jugoslaven”, veliki je prijatelj Milorada Dodika. Od takvog čovjeka se ne može očekivati rješavanje hrvatskog pitanja u BiH. Jesu li protjerani Hrvati iz entiteta “rs” otpisani, samo zato što je dio hercegovačkih Hrvata za formiranje Trećeg entiteta i to isključivo na teritoriju Federacije BiH ?”

            Na ovo je nemoguće argumentirano odgovoriti jer je u pitanju propagandna mantra. Ili su Hrvati u BiH svi do jednog ludi pa biraju HDZ umjesto Zvonke Jurišića, Lijanovića, ili Željka Sejde Komšića.

            Eto Komšić se poradi hrv. putovnice izjasnio Hrvatom, zatim poradi fotelje hrv. člana Predsjedništva BiH, ali je u stvari politički Bošnjak, pa koje od njega, Jurišića, Budimira, ili Raguža veći štetočina po Hrvate u BiH. Čović?!

            I meni smeta Čovićevo “drugovanje” s Dodikom, ali mu znam pozadinu. Čoviću je Dodik već par puta pomogao da ga na državnoj razini Bošnjaci ne izguraju iz vlasti kao na federalnoj razini u kojoj Dodik nema utjecaj jer je u drugom entitetu.

          • pepy

            Čović je bio na vlasti prije platformaša, zapravo tadašnja katastrofalna politika je i otvorila prostor platformašima
            nisam ja fan ni jednima ni drugima, ali poštujem legalitet Čovića, što ne znači da ga ne ću i kritizirati. Npr zašto je utihnula priča oko nelegalnog ministarstva obrazovanja na razini federacije. Prosvjeta je u nadležnosti županija a malo po malo federalna razina želi preuzeti taj segment. Evo primjer , za nostrifikaciju tj priznavanje svjedodžbi nadležna je županijska razina tj ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ, ali ima primjera kada federalna razina donosi rješenja o nostrifikaciji i županijska ( ministar SDA kadar ) to priznaje. Tako uvezani lagano prenose ovlasti na višu razinu, a “naši ” šute

          • Filip Antunović

            Slazem se.
            Covica bih i sam konstruktivnom kritikom najradije udarao po usima umjesto maliciozne politikantske propagande kako to neki cine. On je odgovoran na nizim razinama vlasti dok su na federalnoj i drzavnoj razini svi hrv. Politicari u BiH potpuno nemocni.

            Na toj drugoj strani imamo kod nCovica, i svih drugih hrv. politicara, makar tri druga objektivna prijepora.
            1. Vidio je kako su Jelavic i Hrvatska samouprava prosli i zato cacka lava tako da ga ne naljuti. Zato trtaju izvesti narod na ulicne prosvjede.
            2. I sam je skoro desetljece po sudovima zbog montiranih optuznica.
            3. Nametnuti institucionalni okvir za Hrvate u BiH toliko je degradirajuci da unutar njega nije moguce ostvariti vise.

          • pepy

            hm nemoćni, da sada je takva situacija toliko promijenjena na našu štetu te je točno da smo blokirani ali ne i nemoćni a tomu u prilog idu i događaji u realnom vrimenu tj blokada rada parlamenta FBiH čak mi se čini ovo je prvi puta kako hrvatski zastupnici koriste mogućnost blokade.. Hrvatska samouprava je pogriješila jer je požurila a nije osigurala širu potporu za čin proglašenja

          • Filip Antunović

            Kako ne bi i dalje za Hrvate BiH gurao, ali u štetnom smjeru evo ponoviću već napisano hrv. entitetu.

            Hajedemo za sva vremena riješiti taj umjetni problem.
            Na trenutak izdvojimo teritorij Herceg-Bosne koji je unesen u federaciju. Znači teritorij koji su Hrvati s HVO-om wahingtonskim sporazumom unijeli u Federaciju. Vidjet ćete onda koliko je hrv. teritorija ostalo okupiranog u bošnjačkim rukama – Kraljeva Sutjeska, Vreš, Novi Travnik, Travnik, Bugojno itd…- ali o tome nitko ne pirča.

            To mi isto dođe kao da je npr. Herceg-Bosna priključena Rep. Srpskoj, odnosno njih dvije čine Federaciju i sad govorimo kako nema hrv. entiteta samo unutuar tzv. Federacije ako ga ne bude bilo i na teritoriju entiteta Rep. Bošnjakistan?!

            Imamo tri mogućnosti –

            1. Pristati na teroitorij kojeg smo unijeli u Federaciju
            2. U tom slučaju za Drvar, Glamoč i Grahovo sa Srbima razmijeniti neke općine u Posavini, a za onih naših 5% posto hrv. teritorija kojim su se Bošnjaci namirili kod Srba, tražiti od Sarajeva neke hrv. većinske općine pod bošnjačkom okupacijom
            3. Od Bošnjaka i Srba ratom vratiti teritorij koji je prije rata bio hrvatski.

            Birajte momci

          • NKP

            „samo zato što je dio hercegovačkih Hrvata za formiranje
            Trećeg entiteta i to isključivo na teritoriju Federacije BiH ?“

            Za ovakvu tvrdnju sigurno imaš relevantno istraživanje koje ćeš nam javno prezentirati?!

            Dio?

            Imaš neki postotak?!

            Isto tako se može pretpostaviti kako imaš i ozbiljnu analizu i istraživanje glede prognanih iz RS, gdje su, tko se želi vratiti i sl.

          • Filip Antunović

            Poštovani/a
            jako ste optimistični 🙂

          • NKP

            Je li ovdje zabranjena riječ dodrinaš?
            Nestade mi komentar.

          • Filip Antunović

            vidio sam kada sam vam replicirao
            ne bih rekao da je riječ zabranjena već kontekst u kojem su spomenuti pravaši

            pokušajte ponovno jer sam vam na taj komentar napisao komentar ali nije mogao proći jer je vaš već bio obrisan.

            imam na taj komentar odgovor

            hvala

          • NKP

            Dodrinaši će radije da izgubimo i dio koji smo unijeli u FBiH, pasivno
            promatrajući kako im sunarodnjake svode na nacionalnu manjinu ili
            aktivno djelujući suprotno našim interesima.

          • Filip Antunović

            da i zato se dodrinaši ljute ali se ne čude zašto apsolutna većina Hrvata u BiH doživljava pravaše s istim gađenjem kao Velikosrbe, Velikobošnjake i Velikobosance.

            Pravaški jaslari su poradi vlastite stražnjice na foteljama vlasti višestruko puta s vlasti istjerali na izborima izabrane hrv. predstavnike.vlasti. Nastavili su u miru anthrvatskim djelovanjem baš kao i u ratu u BiH kad su služili Sarajevu i velikobošnjačkim zločincima koji su ubili skoro 5000 Hrvata i protjerali ih 200 tisuća

            Daboda se ugušili u Drini.

          • NKP

            Jurišaju na Zemun i Drinu dok se zelena transverzala širi.

          • Filip Antunović

            Zemun i Drina su im samo isprazna mantra za fotelje. Vidite i sami koliko je danas raznih minornih prvaških strančica pa ipak ih je premalo za broj pravaški lidera koji bi svi odreda bili vođe. Njima je do Hrvata u BiH stalo koliko i kerovima do kucanje mačaka u veljači.

            Uzmite sve današnje tzv. vođe pravaških minornih strančica, i koga od njih možete ubrojati u poštene i vrhunske hrvatske intelektualce i domoljube?

            Jurišića, Budimira, onog lažova Prkačina, Kovačevića, Srb, Đapića …… Sve odreda intelektualne karikature i oportunistički Gollum do Golluma

            Odoh se ispovraćati

            laku noć

          • pepy

            samo mala napomena, neće ni hrvatski političari biti siromašni nikada a nacionalni interes je tek negdi na n-tom mjestu.

          • Istina

            Mene je šušnjara nekoliko put trajno banirao. Njegov sam portal nazvao Dodikovim portalom. Prije nekoliko godina samo se sporili i putem emaila sve negdje do 3 sata ujutro. Nije uopće imao protuargumenata, samo me je vrijeđao. A šta preostaje onomu tko nema protuargumenata, nego vrijeđanje.

          • Marko

            Portal Ivana Šušnjara i je Dodikov portal. Šušnjar je izrod kojeg su Srbi kupili kako bi podmuklo radio protiv interesa hrvatskog naroda u BiH. A ima ih i ovdje koji se skrivaju iza hrvatskog grba.

          • Istina

            Znam ja, a nije ih teško prepoznati. Vidi se dobro kojom strujom plove.

          • Maks

            Evo ti jedan novi video o ovom u Orasju, pogledaj kako su kupili dokaze a i inace je zanimljiv.https://www.youtube.com/watch?v=AsDPLtFOk_Y

          • Filip Antunović

            Vi vjerujete Srbima?!
            I još onom udbaškom notorcu Nobilu?! On mi je lošiji od četnika jer je otvoreni neprijatelj koji se kao zmima prikriva u hrvatskim grudima.

            Dajte molim Vas – idemo se uozbiljiti.

            Čim sam Nobila vidio odmah sam prestao video gledati.

          • Maks

            ja sam pogledao samo nekoliko minuta – vidi se odakle im dokazi, spominju se i Vincetici , opisuje kako je tekla akcija. Nobilo ne zanima.

          • Filip Antunović

            evo vam ovo pa uporedite kako su Bošnjaci nadmašili čak i Srbe.
            Semir Halilović – sin bošnjačkog ubojice i gen Sefera Halilovića – snimio je fašistički film o Hrvatima u Hercegovini “Kako je izdana Hercegovina”, u kojem on i njegov babo žale se što nisu Široki i Ljubuški oslobodili od ustaša kao i cijelu Hercegovinu.

            uživaj u braći hrvatskih dodrinaša

          • Maks

            O Halilovicu znam dovoljno, prije rata u BiH bio je sa JNA oko Broda i Djakova u Hrvatskoj, mislim kao major KOSa, notorna jugoslavencina. Iz ovog mog videa moze se i nesto saznati, sta je laz i propaganda dovoljno smo stari da procjenimo.

          • Filip Antunović

            isto tako i iz ovog videa kojeg sam postavio može se vidjeti što je laž, a što propaganda.

            99% Hrvata u BiH za Sarajevo i Bošnjake su ustaše koje, eto, nisu uspjeli protjerati iz Hercegovine i dijelova Lašvanske doline, ali Blaž Kraljević im nije ustaša već Zlatni ljiljan koji se na stolu Komšića kočoperi skupa sa slikom Tita.

            Zemljo profundaj se.

            Jesu li ovi pravaši slijepi ili politički nepismeni pa ne vide velikobošnjačke ciljeve istim očima kao što vide velikosrpske?

            Zbog štete po opstojnost Hrvata u BiH koju nam pravaši prave predložit ću da ih Hrvati u BiH stave na listu neprijatelja i terorista.

            Nigdje na svijetu ne možete naći Hrvata koji ovako veliča velikosrpske zločine i ideologiju kao što pravaši s ljubavlju veličaju velikobošnjačku ideologiju i zločine. Pravaši se jedino mogu s pravom usporediti s udbašima, orjunašima i Jugoslavenčinama u HR koji veličaju komunističku idologojiu, zločine i Tita.

          • Maks

            ” Pravaši su posebna prica, HOS jedno oni sasvim drugo zato i propadaju.

          • pepy

            jasan je razlog zašto nas Hrvate koji promišljamo domoljubno nazivaju ustaše, jer time otvaraju trajnu “sezonu lova ” bez posljedica. Tako oni misle.

          • NKP

            Za one koji se drže Nobila: Veleizdaja Ante Nobila

            https://www.facebook.com/notes/793977543983310/

          • Filip Antunović

            Svaka čast
            ovo bi morao pročitati svaki domoljubni Hrvat

          • Marko

            Što se tiče trećeg hrvatskog entiteta, mogu samo ponoviti ono što sam već pisao na nekim drugim portalima, a to je, da se Treći ne može i ne smije osnovati bez i jednog kvadratnog metra teritorija “rs”, s kojeg je protjerano preko 200 tisuća Hrvata. Na nekim portalima (Poskok), postoji čvrsti savez jednog dijela Hrvata iz Hercegovine i srbočetnika iz BH entiteta “rs” o stvaranju trećeg hrvatskog entiteta isključivo na području Federacije BiH, što je sa stajališta hrvatskih nacionalnih i državnih interesa potpuno neprihvatljivo.

          • Maks

            Poskok ti je Covicev portal.

          • goranka

            Max, sunce mu zareno, napisala da potpisujem! Se slažemo u zadnjoj rečenici??

          • Maks

            Stvar je “po meni puno kompliciranija! To su sada politicki neoliberali , ne dadi se vise o svjetonazoru – Bartulica je priznao u nekoliko izjava, vodio Oreskovica u London. Oni su jako opasni – s Oreskovicem i 13 zastupnika zgrabili drzavu, represivni aparat , Podolnjak i Petrov skoro nas ostavili bez ustavnog suda -imali bi kaos , ne bi mogli ni na izbore da Milanovic nije pristao pa USUD izabran onako na brzinu. Vidili smo Oreskovicevu zelju za rasprodajom , vidili njegovu podrsku Vesni Pusic i bojkot Kolinde , Crnoje , a Zeljka ga podrzava i dalje – ti ljudi su opasniji nego se misli i ja to ne mogu ignorirati . Posebno podmuklo je kako su Pusicku probali podvaliti Kolindi, Kovacu i Karamarku da je njihov izbor – to je opasna taktika mr. Brown, APIS sitne ribice prema ovima.

          • Tyrex Rex

            Kakve su ovo prepirke ovdje?

          • goranka

            Domoljubne.

          • Tyrex Rex

            Nemojte uplašiti Maksa .

          • goranka

            A, da. Njega je lako uplašiti. Samo nekoliko godina i koja tisuća komentara na narodu. I ni milimetar u rikverc. Stvarno treba nježnije. 🙂

          • Tyrex Rex

            Nikad u rikverc Goranka ,ako si u pravu .I Maks će priznati ako pogriješi.

          • goranka

            Zato i pišemo. Granica je jasna, sve ostalo su fina uštimavanja.

          • Maks

            Sjecas se mog rata protiv dnevno RS/hr i koliko smo se veslili portalu Narod kad je poceo s radom – Narod je drugi koji su me prevarili ali ih ipak necu tako . Izgleda da je Zeljka otkazala Dinka Sakica – valjda joj je premalo Cuprija , kritizirao Orepinu – Zeljka igra dalje svoju igricu.

          • Tyrex Rex

            Sječam se jako dobro Maks.Zar nismo zajedno ratovali .
            Ti si mi mislim rekao da dođem na Narod .

          • Maks

            Postavljao sam danima linkove naroda na portal dnevno, mali Jure Zovko po cijelu noc brisao . Svejedno mi nije zao !

          • Saga

            Misliš li na dr. Juru Zovka koji je pisao (ili još piše) na Dnevno.hr?

          • Maks

            Da , taj me brisao po cijelu noc pitao za IP adresu “ako sam frajer, pojavljivao se otvoreno sa svojom slikom i profilom. Uvijek sjedi na dvije tri stolice, danas za ovoga sutra onoga.

          • Saga

            Naletio jednom kod nas i nije se baš dobro proveo. Nisam znala da je admin tamo. 😉

          • Maks

            Dodaj Vecernji , bio je u nasim rukama za sve izbore zadnjih tri godine , plus facebook i drugi portali , pretjerao sam .

          • Maks

            :-))))

  • Istina
    • Filip Antunović

      U HR je podrzava sve antihrvate, antifu, pa i Srbe.

      U BiH samo Bosnjake. Zato mu je Sarajevo udijelilo priznanje “Humanist dvadesetog stoljeca”.

      • Istina

        Logično. RS je očišćena od Hrvata i tu nema šta raditi. Muslimane podržava jer FBiH još nije očišćena od Hrvata.

        • Filip Antunović

          Hrvati nisu ocisceni samo u onom dijelu Federacije koji je bio Herceg-Bosna. Ali ne mogu svakom ponaosob objasnjavati. Vec sam objasnio na ovoj stranici u ranijim upisima i ne vrijedi trolati iste upise. Ako vas zanima odgovor je tu. Upisi su na uvid bas kao sto je na uvid stanje Hrvata u mjestima pod bosnjackom kontrolom od Kaknja pa sve do Bugojna. Sarajevo-Banja Luka ista je hrvatska muka.

          • Istina

            Nemaš ti meni šta objašnjavati. Činjenica je da muslimani rade na raseljavanju Hrvata iz FBiH, a u tome im doprinose Mesić i drugi izrodi hrvatskog naroda. Isto tako, braniti Čovića je suludo. Ja pišem u jednom kontekstu, a ti pišeš u nekom drugom kontekstu. Zašto bi Mesić dangubio u RS kad je tamo već davno svršen čin?

          • Filip Antunović

            Sto me pitas kada sve znas?! Evo poslusao sam te i necu ti vise objasnjavati. Imas javno dostupne sluzbene podatke u IDC BiH – ugooglaj – pa ti njima objasni.

            Sretno

          • Istina

            O čemu ti pričaš?

          • Istina

            Kad već spominješ pokojnog Blaža Kraljevića, šta kažeš na čin Mladena Naletilića Tute koji je radio za udbu pod kodnim imenom Pacov, koji je izvršio naredbu da se ubije Blaža? Šta kažeš na izdaju Ivice Primorca koji je izdao Blaža i pobjegao u Grude? Šta kažeš na ubojstva Ludviga Pavlovića, Mire Barešića, Ante Paradžika i još nekih koje ću ovdje nabrojati?

            UBIJENI ČLANOVI I DUŽNOSNICI HSP-a DEVEDESETIH GODINA
            XX. STOLJEĆA

            Od ubojstva pokojnog dopredsjednika Hrvatske stranke prava g. Ante Paradžika, izvršena su mnogostruka ubojstva članova i dužnosnika Hrvatske stranke prava po nerazjašnjenim okolnostima, od kojih navodim sljedeće:

            1.
            Ivan Bebić, rođen
            1967., ubijen 4. studenoga 1991., Črnomerec – Zagreb;

            2.
            Miroslav
            Martinovski, rođen 1961., Vinkovci, ubijen 24. listopada 1991., Kutina;

            3.
            Darko Rušanac,
            rođen 20. ožujka 1970., Rovinj, ubijen 1. ožujka 1992., Vinkovci;

            4.
            Vlado Knežević,
            rođen 2. srpnja 1968., Donji Miholjac, ubijen 1. ožujka 1992., Vinkovci;

            5.
            Ivo Bošnjak,
            rođen 8. travnja 1970., ubijen 1. ožujka 1992., Vinkovci.

            Trojica navedenih koji su ubijeni u Vinkovcima stradali su prilikom pokušaja atentata na čelništvo Hrvatske strankeprava u prostorijama podružnice HSP-a Vinkovci.

            Od izbora 2. kolovoza 1992. do danas dogodio se niz drugih nerazjašnjenih ubojstava pripadnika HSP-a od kojih navodimo slijedeće:

            1.
            Blaž (Nikole)
            Kraljević, rođen 1947., ubijen u Kruševu;

            2.
            Mario (Mate)
            Medić, rođen 1966., ubijen u Kruševu;

            3.
            Osman (Ibre) Maksić.,
            rođen 1966., ubijen u Kruševu;

            4.
            Sahdo (Ismeta)
            Delić, rođen 1966., ubijen u Kruševu;

            5.
            Marko (Joze) Stjepanović,
            rođen 1964., ubijen u Kruševu;

            6.
            Vinko (Blage)
            Primorac, rođen 1959., ubijen u Kruševu;

            7.
            Ivan (Ante)
            Granić, rođen 1973., ubijen u Kruševu;

            8.
            Gordan Čuljak,
            rođen 1973., ubijen u Kruševu;

            9.
            Rasim Krasnić,
            rođen 1972., ubijen u Kruševu;

            10.
            Stojan Vujnović
            (narodnost Srbin), rođen 1953., ubijen u Grebnicama;

            11.
            Robert Tupek, rođen
            1965., ubijen u Markuševcu;

            12.
            Saša (Rasima)
            Ilić, rođen 1966., ubijen u Zagrebu;

            13.
            Dinko (Ivana)
            Fingač, rođen 1960., ubijen kod Bjelovara.

            Podmetnuta eksplozivna naprava u automobilu,vozač Tihomir Božić izbačen te ostao bez desne šake i desnog oka.

            Za istaknuti je da državne vlasti u navedenim slučajevima nisu poduzeli mjere koje bi rezultirale razrješenjem uzroka smrti. Također, počinitelji u nizu navedenih slučajeva jesu poznati i nesmetano se šeću diljem Hrvatske. Danas su to možda anonimne žrtve, sutra žrtva može biti bilo tko od nas.

            Dobroslav Paraga