Pratite nas

Komentar

Hloverka o Radmanu, Zokijevoj partiji, Rakić, Hasanbegoviću i udvaračima

Objavljeno

na

Nekoć udarna perjanica Hrvatske televizije i Nove TV Hloverka Novak-Srzić, nakon otkaza u matičnoj kući i gotovo jednogodišnje stanke, odlučila se za novi početak.

Na poziv vodstva Naše TV, koju su nedavno pokrenuli hercegovački poduzetnici, njih 55, da obuči mladi kadar, Hloverka se rado odazvala i, evo već šest mjeseci živi Mostaru, gdje je i sjedište te televizije.

Za Večernji govori da je lijepo primljena i potpuno ispunjena novim poslom i izazovima koje nosi sa sobom. U Mostaru živi sama, onako gastarbajterski.

“Da, ovo je moj novi početak. Odlazim ujutro rano na posao, a vratim se kasno navečer, u taj iznajmljeni stan. U Hercegovini sam izvanredno primljena, ljubazni su prema meni. Hercegovina je prelijepa, a nije daleko od moje Makarske”, zadovoljno će Hloverka, koja s majčine strane također vuče hercegovačko podrijetlo.

Na Našoj TV je glavna urednica, vodi mladi tim i većinu vremena provodi iza kamere, no uskoro planira raditi po jedan intervju jer se zaželjela voditeljskog posla. Tijekom razgovora se nije dalo primijetiti da je slomljena ili ogorčena, s obzirom na sve ono kroz što je prošla u posljednje vrijeme nakon što je brutalno izbačena s HRT-a. Dapače. Iz svega je, doima se, izašla puno jača. Ali kad se spomene ime jednog čovjeka – Gorana Radmana – ne može se suzdržati.

“Goran Radman htio me poniziti i slomiti. Međutim, nije uspio u svome naumu. Dao mi je još više snage. I nisam samo ja njegova žrtva, govorim u ime svih zaposlenika koji su trpjeli mobing s njegove strane. Narod bi rekao – bilo i više se nikad ne ponovilo. Radman je vratio HRT 20 godina unazad u svakom smislu i od toga će se dugo oporavljati. Odgovornima za to smatram Ivu Josipovića i Zorana Milanovića koji su na partijski način osvajali HRT. Vidim danas da se žale, pišu pisma europskom Vijeću za elektroničke medije, a radili su puno gore stvari” govori Hloverka. O aktualnim promjenama na HRT-u i svojem mogućem povratku nada se da neće biti u stilu ‘sjaši Kurta da uzjaše Murta’.

Nada se da će doći do promjena i u programskom i u poslovnom smislu te u podizanju profesionalnih standarda i da će dosadašnju podobnost zamijeniti stručnost. S HRT-om vodi sudski spor i kako sud odluči tako će se i ponašati.

“Mogu slobodno govoriti o svemu. Izašla sam na novinarsko tržište i našla svoje mjesto pod suncem. A ove neke doskorašnje urednike s HRT-a ja recimo nikad ne bih primila ni ovdje na ovu tzv. malu Našu televiziju jer su jednostavno poluobrazovani, polupismeni i uglavnom su političkom linijom došli do tih mjesta i domogli se visokih plaća. Samo se nadam da se Božu Petrova neće morati pitati tko je dobar i podoban za HRT. Čujem da Petrov ureduje po HRT-u, a kako sam s njim imala jednu polemiku jer sam kao novinarka propitivala što je to Božo Petrov kao nacionalni spasitelj napravio u Metkoviću, mislim da on ne bi bio za to da se ja vratim na HRT”, kaže kroz smijeh.

Dok otpozdravlja svojoj mladoj ekipi, prisjeća se svojih novinarskih početaka i kako je zanat pekla na Radiju 101. Od mlade novinarke koja je rušila komunistički režim, kako su neki govorili, postala ‘tuđmanovka’, žigosana je kao režimska novinarka koju su na kraju izbacili na ulicu.

“A primjerice Mirjana Rakić koja je radila za Centralni komitet i neke druge službe bivšega režima, za razliku od mene, postala je ugledna profesionalna novinarka slobodarskih načela. Nju su partijski kadrovi u novinarstvu prometnuli u građanskog liberala, a mene u ognjištara”.

Na našu primjedbu da je i sama bila vlasnica crvene knjižice, kaže da je to bila njezina greška i da se zbog toga kaje.

“Jesam, bila sam u partiji, u 3. razredu gimnazije moja cijela ekipa otišla je u partiju, čak sam tada izgubila jednoga udvarača jer sam se slikala s crvenim karanfilom. Ali sam iste te godine i izašla iz partije. Svi mi koji smo griješili u mladosti, pa i u starosti, ne trebamo se stidjeti priznati svoje pogreške. Ali ova skupina tzv. lijevih kulturnjaka nikad to ne bi priznala. Oni su se naviknuli baviti kulturom tako da im partija da slobodne ruke, država im da novac i oni mogu raditi što god hoće. E, toj je diktaturi, s novim ministrom Hasanbegovićem, kojeg bi lustrirali, zauvijek odzvonilo”.

Što vi mislite o ovoj temi?

Sponzori
Komentiraj

Komentar

DUJMOVIĆ: Bajaga je ili glup ili pokvaren!

Objavljeno

na

Objavio

Neki dan na tri stranice intervju Ivana Jakovčića u Večernjem, a da mu se nije postavilo jedno jedino pitanje koji bi mu svaki hrvatski građanin postavio “ kako gleda na činjenicu da je Bajaga koju noć prije Oluje pjevao Martićevcima u Kninu bodreći ih uoči Oluje u kojoj su nota bene sudjelovali i istarski Hrvati”? I po čemu je ta cinjenica irelevantna moralno i ljudski i danas i sutra? I kako u tom kontekstu sučeliti odluku da Bajaga u Arenu može, a Thompson ne može? Piše Tihomir Dujmović

Onda pak tekst u Jutarnjem gdje Bajagin menager detaljno raspreda gdje će sve Bajaga pjevati po Hrvatskoj ali opet, kao po nečijoj komandi, nema pitanja o sramnom Bajaginom koncertu u Kninu! Niti jednoj jedinog pitanja o meritumu! Kao da čitamo Borbu, komunistički Vjesnik ili beogradsku Politiku osamdesetih! Čisti agitprop! Branimo Bajagu pod svaku cijenu i prešutimo sve što ga kompromitira! No i brojni drugi mediji se prave blesavi!

Tko je bio u ovom ratu, tko je osjetio rat, tko je ikada doživio jednu granatu makar na sto metara od sebe, tko je ikada bio na prvoj crti bojišnice dok mu je žena u podrumu u samrtnom strahu privila dijete k sebi moleći se Bogu da grad ili selo ne padne znajući da će u tom slučaju biti zaklana, taj nikada neće zaboraviti da je topnike na drugoj strani koju noć prije Oluje pjesmom hrabrio i bodrio Momčilo Bajagic Bajaga!

On je sam u jednom intervjuu priznao da je pjevao i u Banja Luci i u Kninu 1994 godine dakle o toj činjenici nema dileme. Bajaga jedino tvrdi da je drzao humanitarni koncert za djecu bez roditelja, ali mi uvjjek u toj analizi protivničke strane cujemo da su tamo bili kuhari, bolnicari, eventualno strazari kad god nekoga iz tzv.. Krajjne pitate sto je radio u ratu. Svi su bili kuhari, kuriri, eventualno radio vezisti! Pa je onda i Bajaga pjevao humanitarno !!!Bajaga o tome na jednom mjestu kaze:” Zamislite, da li ima problema što sam u Banja Luci i Kninu pjevao humanitarno? Što bi onda bio pandan tome da se ljutim ako neki hrvatski bend svira za djecu Zrenjanina ili Niša! Pa za vrijeme rata su pjevali i hrvatski muzičari”.

‘Kreće armija srpska, i jednom zauvek, sve će da vas smrska’

Bajaga je ili glup ili pokvaren! Jer on je pjevao u okupiranom Kninu a njemu je to irelevantno! A to je srce problema!
Pjevali su i hrvatski glazbenici u ratu, veli Bajaga. Da, ali nije hrvatska vojska okupirala dio Srbije nego obratno! Nisu hrvatski glazbenici pjevali na okupiranom srbijanskom tlu! Ali je on pjevao u okupiranom Kninu. I njemu to ni onda ni danas nije problematično. Jeste li glupi gospodine ili ste pokvareni?

Bajaga bi htio biti američki liberal i demokrat i u isto vrijeme pjevati američkim vojnicima u Vijetnamu! Perverznije od toga je jedino činjenica da su se ovdje pojavila dva vijetnamca, Gibboni i Mile Kekin, koji brane agresorsko glazbalo!

Dujmović: Hrvati Istre, dok Vama u Areni pjeva Bajaga mom prijatelju Ivanu previjaju rane od tog “smrskanja”

Pjevati 1994 u Banja Luci i Kninu se nije moglo bez odobrenja Karađića i Martića, ali niti bez stanovitog Bajaginog političkog slaganja sa tim likovima! Vidite, Bajaga je na Martićev poziv pristao! Pristati pjevati u okupiranom Kninu, pristati pjevati u Karadžićevoj Banja Luci, to bez stanovitog razumijevanja tih politika nije moguće! A pjevati četnicima uoči Oluje, to ne može svatko I nije to ni napravio svatko! Ali, Bajaga jest!

Pjevati četnicima u Banja Luci i Kninu uoči Oluje znači poslati jasnu poruku: ja sam Vaš! Ja sam s Vama! Iz Beograda sam povukao da bih vam to dokazao! Kao što Mile Kekin pjeva Hrvatima “ ja nisam vaš! Moji su pobjedili 1945”!

Da ga je 1994 godine Gojko Šušak pozvao da svira za ne znam kakav humanitarni koncert Mile Kekin bi to odbio! Jer, je tadašnja hrvatska borba suprotna intimnim Kekinim uvjerenjima! “Ja nisam vas! Moji su pobijedili 1945”! Sve razumijemo: 1995 je nastala hrvatska, a 1945 jugoslavenska država! Ti dakle nisi za hrvatsku, Mili Kekinu fali jugoslavenska država.
Odnos dakle prema tom Bajaginom koncertu je odnos prema Domovinskom ratu. I stoga se Gibboni svojim držanjem prema Bajagi ušetao u minsko polje.

Gibonni je sjajan glazbenik, Gibboni je iznimno talentiran, no obzirom da se sada na Bajaginom koncertu u Puli pojavio sa superlativima o samom Bajagi, postavlja se pitanje zbog čega preko gore navedenih činjenica prelazi sa takvom lakoćom? Ako je ova tema borba za drustvenu moralnu normu, a jest,onda se moramo dogovoriti sto je moralno. Drzanje Olivera Dragojevic koji kao goli moralni ekstrakt kaze” nikad necu svirati u Beogradu” ili je moralna norma Tereza Kesovija koja je i nakon sto su joj cetnici srusili kucu i pred tv kamerama pokazivali sadrzaj njenog ormara kako bi je ponizili na svaki nacin, otisla u Beograd za bolji honorar i drzala koncert pod nazivom “ prijatelji stari gdje ste”?

Mi se moramo dogovoriti tko je tu moralan, a tko zasluzuje prijezir. Neka Gibonni obiđe hrvatske ratne vojne invalide, neka ih pogleda u oči i neka njima kaze da je covjek kojj je pjesmom stajao iza srpskog nišanđije sto je iduce jutro raznio ruku ili nogu hrvatskom branitelju “ jedan jako dobar covjek” kako je rekao za Bajagu u pulskoj areni!

Jer na dugom frontu pokušaja izjednačavanja krivnje za zadnji rat, na širokom frontu manipulacija na temu kako je to bio građanski rat nalazi se i nagazna mina pod nazivom Momčilo Bajagić Bajaga! Ako on ne treba snositi nikakvu moralnu odgovornost za svoj četnicki pjevački staž, onda je u određivanju moralnih kriterija vojnički receno, palo važno uporište i otvara se široko polje koje će popuniti vojska sličnih Martićevih i Karadžićevih pristalica! Jer, znate, nisu baš svi pjevali u Kninu! Niti su svi bili pozvani u Knin!

Nećemo dakle jednako tretirati nekog Balaševića i Bajagu! Nisu isto Tereza i Oliver! Ta ambicija da se sve gurne u isto blato, taj naglašeni moralni relativizam, ta koordinirana sutnja o Bajaginom koncertu u Kninu , to medijsko prešućivanje Oliverovog moralnog stava, sve je to jedna te ista melodija!

A ona se pjeva u isto vrijeme dok se Thompsonu zabranjuje pjevati.

“Bajaga je dobar čovjek”, imao je potrebu u sred pulske arene reći Gibboni, a je li Thompson dobar čovjek? Pogledajte tu solidarnost Gibonija i Mile Kekina prema nekome tko je pjevao četnicima uoči povijesne bitke i paralelni odijum prema bivšem branitelju koji se ne odriče pozdrava ZDS. Taj stav, taj gard, to uvjerenje da kad moraš birati izmedu ZDS i nekoga tko je nedvosmisleno bio na drugoj strani, ti podmetneš leđa za onoga tko je u ratu pjevao i Karadžiću i Martiću u korist, to je definicija hrvatskog jugoslavenstva i samo srce mentalnog gradanskog rata koji traje u ovoj zemlji. Nismo li taj film vec gledali?

Osim toga, činjenica da hrvatska glazbena scena cehovski ako nikako drugačije nije stala iza Thompsona a Gibboni i Hladno pivo tako srdačno i iskreno opraštaju Bajagi nešto neoprostivo, skandalozno je samo po sebi.

Tihomir Dujmović

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati

Komentar

Bujanec: Klasić na RTS-u – Kako odvratno ulizivanje ‘komšijama’

Objavljeno

na

Objavio

HRVOJE KLASIĆ UPRAVO NA RTS-u: Žali za Jugoslavijom, govori na tečnoj ekavici, relativizira se krivnja za rat, prikazuju traktorske kolone poslije ‘Oluje’, a “negativac” je čak i Zvonimir Boban – zbog napada na jugo-milicajca u Maksimiru!

Klasić je nastup u RTS-ovom specijalu povodom 60 godina televizije završio sa željom da jednog dana gleda Srbiju u finalu Svjetskog nogometnog prvenstva!

Kako odvratno ulizivanje “komšijama”…

Sada čekamo Klasićev povratak iz Beograda i sličan nastup na Hrvatskoj televiziji, koja mu navodno, isplačuje čak i honorar, komentirao je Velimir Bujanec.

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati
Sponzori

Komentari