Pratite nas

Komentar

Hrvati u BiH između islamskog i srpskog ekstremizma

Objavljeno

na

Dana 9. ožujka 2019. godine, u Višegradu se okupilo nekoliko stotina četnika iz Srbije i Bosne i Hercegovine kako bi odali počast svome idolu, vođi, koljaču i zločincu iz Drugoga svjetskog rata, Draži Mihailoviću, a povodom obljetnice njegovog uhićenja (što ga je izvela komunistička OZN-a 12. ožujka 1946. godine).

U odorama nalik na one što su ih nosili njihovi prethodnici (1941-’45.), te četničko znakovlje i zastave, oko 200 pripadnika “Ravnogorskog četničkog pokreta” postrojilo se u središtu Višegrada, bosansko-hercegovačkog grada u kojemu su tijekom Drugoga svjetskog rata, ali i u posljednjim ratnim sukobima 90-ih godina XX stoljeća pobijene tisuće muslimana i gdje je jedan od najvećih srpskih ratnih zločinaca Milan Lukić (vođa četničke paravojne formacije “Osvetnici”) na dvije lokacije u gradu počinio monstruozno nedjelo spalivši najmanje 119 živih civila (muškaraca, žena, djece, staraca).  Lukić je osuđen pred MKSJ na doživotni zatvor, ali se među Srbima i danas slavi kako jedan od najvećih nacionalnih junaka.

O svome idolu Draži Mihailoviću, Dušan Sladojević, koji se predstavio kao “predsjednik ‘Ravnogorskog pokreta otadžbine Republike Srpske'”, tog je dana u Višegradu rekao:

“On je čovjek koji je svoj život posvetio slobodi srpskog naroda, razvoju demokracije i obrani domovine od fašističkih agresora i komunista”.

Dakle, to je percepcija što ju prema dokazanom zločincu i notornom koljaču Draži koji je sa svojim četnicima nesmiljeno klao, palio sela i silovao, ubijajući ne samo Hrvate, muslimane i druge koji nisu bili Srbi, nego i pripadnike svoga naroda po samoj Šumadiji (u Drugovcu, Boleču, Vraniću, Čačku, Ćupriji, Trsteniku, Rajincu, Stragarima, Sevojnu, Dokmiru, Selevcu, Crnči, Valjevu, Ljigu, Gornjem Milanovcu i mnogim drugim mjestima) imaju današnji srpski “patrioti” koji još uvijek sanjaju stari san o “zapadnim srpskim granicama” na liniji Virovitica – Karlovac – Karlobag. Genocidna tvorevina “Republika Srpska” njihov je “Pijemont” i oslonac za nastavak teritorijalne ekspanzije na račun svih drugih naroda na prostorima BiH i Republike Hrvatske.

Prema procjenama demografa i viktimologa, oko 30.000 četnika je u vrijeme Drugoga svjetskog rata pobilo oko 15.000 Hrvata i 29.000 muslimana.

U ratu na području bivše SFRJ (1991-1999.) njihovi sljedbenici – velikosrpski fašisti – pobili su oko 120.000 ljudi, protjerali između 2 i 3 milijuna, desetke tisuća ljudi otjerali u logore, silovali tisuće žena i djevojčica, srušili na desetke gradova i stotine sela i etnički očistili četvrtinu Hrvatske i preko 50% BiH.

I ta ideologija se danas u “Republici Srpskoj” slavi i doživljava ponovnu afirmaciju pod pokrićem Milorada Dodika i njegovog SNSD-a i uz blagoslov službene Srbije u kojoj isti takvi ekstremisti sjede u državnom vrhu.

Snimka okupljanja četnika u Višegradu, 9. ožujka 2019.: https://www.youtube.com/watch?v=fypT5Td0la8

Nije dugo trebalo čekati na odgovor radikalnih islamista, sljedbenika selefija i mudžahedina u BiH, koji su u vrijeme velikosrpske agresije bili manji od makovog zrna, ali su se zato poslije rata “dosjetili” kako su “jedini zaslužni za obranu države” koju svojataju i žele učiniti prvom islamskom zemljom na europskom tlu.

Na šehidskom mezarju “Kovači” u Sarajevu, uoči dana “Armije BiH” (14. travnja 2019. godine) islamska udruga “Iskorak” organizirala je skup na kojemu je uz počast “šehidima” odaslana i jasna poruka drugim narodima i građanima koji žive u BiH, o tomu kako oni (radikalni islamisti) shvaćaju zajedničku državu i zamišljaju njezinu budućnost u zajednici s drugim narodima koji imaju jednako pravo na BiH koliko i muslimani.

“Za vjeru, narod i državu” – bio je osnovni moto kojega je u više navrata naglasio samozvani “dahia” Sanin Musa.

“Mi smo graničari, mi čuvamo zapadnu granicu islama. Graničari ako zaspu, sve će pasti, kad god smo zaspali sužavaju nas. Jest Bosna i Hercegovina i u Laktašima i u Širokom Brijegu, ali Bosna i Hercegovina je tamo gdje je naša čizma došla i stala”, rekao je među ostalim Musa, a nije zaboravio niti iznijeti kratku “etnogenezu” svoga “bošnjaštva” ustvrdivši kako su današnji “bošnjaci” – muslimani potomci “Dobrih Bošnjana” koji su se kroz tisuću godina “borili za vjeru, narod i državu, napadani od Ugara i Vatikana, a s odlaskom Turaka s ovih prostora od strane Austrougarske.” U svojim tragikomičnim opservacijama, Musa je jedino zaboravio spomenuti osmanlijska osvajanja koja su za njega očito dio pozitivne tradicije BiH.

Nije zaboravio izjednačiti “Republiku Srpsku” s projektom Herceg Bosne, te zaprijetiti kako dogovora može biti dok je mir – “kad oružje progovori, bit će kasno”.

Dogovor je, dakako, moguć jedino ako Srbi i Hrvati prihvate diktat i ultimatume “dahie” Muse Sanina i njegove bratije. To je shvaćanje njihove “slobode” i “ravnopravnosti”.

U islamskom ozračju, uz citiranje ajeta iz Kur’ana i povike “Tekbir – Allahu Akbar”, oni koji sebe nazivaju “graničarima islama”, najavili su nastavak borbe za BiH onako kako je oni zamišljaju – pretvorenu u kalifat sa šerijatskim zakonima, pod geslom: “Bosna i Hercegovine je tamo gdje naša čizma stane”.

Snimka okupljanja islamista u Sarajevu (groblje “Kovači”), 14. travnja 2019. godine: https://youtu.be/ipzHK5g0RPM

Eto, u takvom ozračju i takvoj političkoj klimi, između dvije krajnosti i dva ekstremizma – srpskog koji teži “zapadnim granicama Srbije” i islamskom koji “brani zapadne granice islama), Hrvati se kao treći (i brojčano najmanji) konstitutivni narod trebaju izboriti za svoju opstojnost.

Od svršetka rata prošlo je već gotovo 24 godine i o tom se razdoblju sve zna; točnije, znaju oni koji žele pogledati činjenicama u oči.

Hrvati su kao najmalobrojniji narod prvi ustali u obranu zemlje od velikosrpske agresije koja je započela 1. listopada 1991. godine razaranjem sela Ravno i progonom njegovih žitelja. Tada je Alija Izetbegović u obraćanju građanima i javnosti (6.10.1991.) proglašavao “neutralnost” BiH i poručio: “Zapamtite, to nije naš rat”. Dakle, bio je to po njemu problem Hrvata i oni su prepušteni sami sebi, u situaciji raspada središnje vlasti i posvemašnjeg kaosa primorani organizirati se za obranu.

Svoju konstruktivnost u obrani i uspostavi države Bosne i Hercegovine hrvatski je narod (kako onaj u BiH, tako i onaj u Republici Hrvatskoj) pokazao nebrojeno puta:

  1. a) Svojim samoorganiziranjem za obranu (od 1. listopada 1991. godine nadalje), Hrvati iz BiH su braneći područja na kojima je većina branili i Bosnu i Hercegovinu;
  2. b) Izjašnjavanjem na referendumu o samostalnosti BiH u prilog neovisne države – bez čega ona ne bi bila moguća, budući da su Srbi bojkotirali referendum, a u čemu je veliku ulogu odigrala i vlast u Republici Hrvatskoj, koja je svomu narodu u ovoj zemlji savjetovala izjašnjavanje u prilog koncepciji samostalne, slobodne i demokratske BiH u kojoj će svi narodi uživati jednaka prava;
  3. c) Prihvaćanjem svih međunarodnih sporazuma i rješenja što ih je donosila međunarodna zajednica u cilju razrješavanja krize i svršetka rata u BiH – u čemu su Hrvati bili izuzetak u odnosu na druge dvije strane: Srbe i muslimane;
  4. d) Krajnje požrtvovnom borbom protiv velikosrpske agresije u čemu su uz pomoć Hrvatske vojske (a na temelju dva međudržavna sporazuma Tuđman – Izetbegović od 21. srpnja 1992. i 22. srpnja 1995. godine) i u posljednjoj fazi rata u suradnji s muslimanskim oružanim snagama, sa svojim HVO-om oslobodili velika područja BiH i stvorili uvjete za poraz srpskog agresora i potpisivanje mirovnog sporazuma u Daytonu;
  5. e) Nesebičnom pomoći Republike Hrvatske kroz cijelo vrijeme rata (kako u oružju, opremi, hrani, ratnom materijalu, tako i u političkom i diplomatskom smislu, u zajedničkim ratnim operacijama oslobađanja od srpskog agresora okupiranih područja s “Armijom BiH”, pa i zbrinjavanja stotina tisuća izbjeglica iz BiH, čak i u vrijeme kad su muslimani napadali hrvatska područja i etnički ih čistili;

Hrvati iz BiH podnijeli su pored svega i bjesomučnu, krvavu i okrutnu agresiju muslimanskih snaga (od listopada 1992. do ožujka 1994. godine) koje su nastojale kompenzirati svoje teritorijalne gubitke na njihov račun. Nesposobni upustiti se u rat sa Srbima koji su ih potisnuli iz istočne Bosne i Posavine, muslimani se upuštaju u opkoljavanje hrvatskih enklava (pogotovu u srednjoj Bosni) i njihovo osvajanje, surovo se obračunavajući sa zarobljenicima HVO-a i hrvatskim civilima. Pripadnici “Armije BiH”, njihove paravojne postrojbe i mudžahedini (čiji su elitni odredi u sastavu muslimanske vojske) čine niz nezapamćenih krvavih zločina diljem hrvatskih prostora (onih koji su po svim dotadašnjim međunarodnim sporazumima pripadali hrvatskome narodu). Ti smišljeni masakri u kojima se s lica zemlje brišu čitava hrvatska sela, civili i zarobljenici HVO-a okrutno ubijaju, gdje se pali, pljačka siluje, uništavaju i oskvrnjuju katoličke crkve i groblja, bili su očit dokaz kako Alija Izetbegović, Ejup Ganić, Haris Silajdžić, Sefer Halilović, Rasim Delić, Atif Dudaković i drugi odgovorni iz vojnog i političkog vrha žele “urediti BiH”.

Islamska, ili točnije, velikomuslimanska unitaristička koncepcija bila je na djelu od početka. Alija Izetbegović i njegovi suradnici su od početka rata u BiH sklopili tijesne veze s islamskim zemljama i radikalnim islamističkim organizacijama (u kojima su glavnu riječ vodili međunarodni kriminalci i teroristi) i oslanjajući se na njih (u financijskom, diplomatskom, političkom i logističkom smislu) nastojali ostvariti davnašnju ideju Alije Izetbegovića o islamskoj Bosni i Hercegovini koja će biti ustrojena po uzoru na kalifat i utemeljena na šerijatskim zakonima. Onu što ju je on jasno iznio u svojoj “Islamskoj deklaraciji” iz 1970. godine kao “politički i vjerski program”.

Što se Herceg Bosne tiče, dokazana je činjenica kako je to bila legalna i legitimna tvorba u situaciji kad središnja vlast u bivšoj SR BiH nije funkcionirala. Ona je uspostavljena iz prijeke potrebe i slijedom nametnutih okolnosti i ni jednoga trenutka nije dovodila u pitanje opstojnost i cjelovitost BiH kao države. Čak što više, u njezinom je Statutu bilo predviđeno samoukidanje onoga trenutka kad tri konstitutivna naroda na demokratski način postignu dogovor o ustrojstvu BiH.

Do tog samoukidanja je i došlo, kad su nakon potpisivanja Daytonskog mirovnog sporazuma (u prosincu 1995. godine) u Federaciju BiH inkorporirani Hrvatska Republika Herceg Bosna kao politička i Hrvatsko vijeće obrane kao vojna komponenta.

Nakon svega toga govoriti o nekoj “zločinačkoj tvorevini Herceg Bosni” mogu samo potpune neznalice ili zlonamjerni unitaristi koji nastoje od Bosne i Hercegovine stvoriti kalifat, islamsku državu sa šerijatskim zakonima.

Ako je Hrvatska Zajednica ili Hrvatska Republika Herceg Bosna bila “zločinačka tvorevina”, onda je i Federacija BiH u jednakoj mjeri zločinačka i najbolje je hrvatska područja izdvojiti iz te zajednice, pa neka onda Bakir, Mektić, Komšić i društvo organiziraju državnu zajednicu po svojoj volji – samo bez Hrvata i njihove zemlje na kojoj žive od stoljeća sedmog.

Uz takve susjede i “prijatelje” ne trebaju ti neprijatelji.

Zlatko Pinter/Kamenjar.com

Uz poklič Tekbir poručili: Mi Bošnjaci čuvamo zapadnu granicu islama

 

Što vi mislite o ovoj temi?

Sponzori
Komentiraj

BiH

Inzkovo izvješće UN-u puno je obmana i laži o Hrvatima

Objavljeno

na

Objavio

U prvome tjednu svibnja Visoki međunarodni predstavnik Valentin Inzko podnio je redovito izvješće Vijeću sigurnosti Ujedinjenih naroda u kojemu je govorio o polugodišnjem razdoblju u Bosni i Hercegovini iznoseći gomilu laži, obmana i podvala. Uredu Visokoga međunarodnog predstavnika očito je jedini cilj održati status i nastaviti zarađivati stotine tisuća eura, dok s druge strane svojom pristranom probošnjačkom retorikom njegov prvi čovjek nastavlja održavati dominaciju ovoga naroda nad Hrvatima. Skandalozni su navodi, činjenično netočni i obmanjujući, koje je predstavio članovima svjetske organizacije koja je i utemeljila ovu funkciju u BiH. Tako se Inzku priviđaju separatizam kod Hrvata, negiranje Haaškoga tribunala, opstrukcije, a da istodobno nije predstavio nijedan grijeh druge bošnjačke strane. Po običaju i s mjerom podsjetio je na grijehe srpske strane.

Problem NVO Herceg-Bosna

Sredinom ožujka u Mostaru je održana godišnja skupština nevladine udruge Hrvatske zajednice Herceg-Bosne, koja je doslovno to što predstavlja – udruga. Na njoj je govorio Dragan Čović, predsjednik Hrvatskoga narodnog sabora BiH, također još jedne udruge. To je bio događaj koji je jedva zabilježen u popisu agencijskih vijesti. No ne i za Inzka i njegov tim.

‘Kao što je napomenuto, u izvještajnom razdoblju izjavama se nastavilo osporavati suverenitet i teritorijalni integritet BiH, pri čemu je član Predsjedništva BiH Milorad Dodik najzastupljeniji predstavnik takvih proglasa. U ožujku je udruga pod nazivom ‘Hrvatska zajednica Herceg-Bosna’, kako se u ratu nazivala odcijepljena paradržava, održala kongres u Mostaru, gdje je ‘pohvaljena ratna Herceg-Bosna’, navedeno je u izvješću austrijskoga diplomata. Koliko su njegova izvješća primitivna i površna, najbolje govori stavljanje u identični kontekst Dodikovih istupa te hrvatskih dužnosnika. I dok Dodik nastavlja ondje gdje su stale srpski ratni vođe Radovan Karadžić i Ratko Mladić, Herceg-Bosna najprije je značila otpor agresiji. Mala povijesna lekcija uči nas kako je utemeljena istoga dana, 18. studenoga 1991. godine, u BiH kada je Vukovar pao u srpske ruke. Jedina logična poveznica s time jeste da je Herceg-Bosna simbol otpora agresiji koja je u BiH uslijedila pola godine kasnije. I da nije bilo Herceg-Bosne, posve je sigurno da ne bi bilo ni Bosne i Hercegovine. Za Inzka je, pak, pozivanje na ulogu Herceg-Bosne ‘osporavanje suvereniteta i teritorijalnoga integriteta’. Istodobno, jedina je činjenica da Herceg-Bosna na žalost danas ne postoji kao entitet, odnosno republika, dok istodobno Republika Srpska itekako postoji. Nije Inzko propustio spomenuti niti rezoluciju sa zasjedanja Hrvatskoga narodnog sabora BiH održanoga u siječnju ove godine. Posebno mu je zasmetao dio u kojemu su politički predstavnici Hrvata rekli kako totalnu laž i krivotvorenje povijesti predstavlja presuda šestorici dužnosnika Herceg-Bosne koju je izrekao Međunarodni sud za bivšu Jugoslaviju (ICTY).

‘Odbacujemo kvalifikacije ICTY-a o udruženom zločinačkom pothvatu koje su nepravedno i neutemeljeno pripisivane Republici Hrvatskoj, Hrvatskoj Republici Herceg-Bosni i Hrvatskom vijeću obrane. Takva se zlonamjerna kvalifikacija, na žalost, koristi kao pokušaj ostvarivanja ratnoga cilja jedne strane u ratu u BiH u ukidanju hrvatskoga naroda kao političkoga subjekta u BiH. ICTY nije bio kvalificiran u predmetu ‘Prlić i drugi’, niti je uopće kvalificiran, kao što su oni sami presudili 2007. godine, da odlučuju o pitanjima odgovornosti države, jer imaju kaznenu nadležnost koja se odnosi samo na pojedince’.

Za kardinala Komšić kao Hitler

Ovaj navod iz Deklaracije HNS-a BiH za Inzka predstavlja negiranje ratnih zločina, iako niti jednom rečenicom ratni zločini čak niti u ovomu tekstu nisu spomenuti. Dapače, u rezoluciji HNS-a navedeno je da se osuđuju i prihvaćaju svi pojedinačni zločini posljednjega rata, ali ne i kolektiviziranje krivnje te osuda cijelih država. Skandalozno je i posve diskvalificira Haaški tribunal ocjena u predmetu Prlić da je Hrvatska bila agresor na BiH te da su istu ulogu imali Hrvati u BiH. S obzirom na to da je takva presuda političke naravi, bez ikakve pravne podloge u njegovim pravilnicima, čime su izašli izvan okvira Statuta, politički odgovor HNS-a BiH posve je primjeren takvom političkom stavu. U stvari, presuda Haaškog tribunala i nije izrečena s ciljem da se kazne ili osude šestorica dužnosnika zbog zločina nego da se Hrvatima u BiH dodijeli uloga gubitnika za zelenim stolom pravde, kada to već druga strana nije uspjela učiniti u ratu. Na vrlo ružan način, predstavljajući ih kao separatiste, zatvorene, podupiratelje ratnih zločina, Inzko je opisao Hrvate u BiH. Istodobno je pak Bošnjake, a naročito one koji ih lažno predstavljaju i prava su paradigma njihove podređene pozicije, opisao kao napredne pojedince koji žele napredak društva. To je ocjena za Željka Komšića, koji je predstavljen kao čelnik građanske, neetničke političke stranke Demokratske fronte. Riječ je o stranci u kojoj je ovaj politički Bošnjak samo pokrovitelj velikobošnjačkoga projekta.

‘Izbor Željka Komšića, čelnika građanske/neetničke političke stranke Demokratska fronta (DF), kao hrvatskoga člana Predsjedništva BiH, izazvao je značajnu reakciju glavne hrvatske političke stranke, Hrvatske demokratske zajednice (HDZ BiH), čiji službenici uporno govore kako je Komšić ‘nezakonit’ predstavnik hrvatskog naroda. U prosincu je Hrvatski sabor usvojio deklaraciju kojom kritizira Komšićeve izbore i poziva na ustavne promjene, naveo je Inzko u izvješću. Zanimljivo je kako je ovaj čovjek, koji se predstavljao kao veliki katolik, koji čak u svome rodnom mjestu svira orgulje na misama polnoćkama, zaboravio spomenuti i kako je kardinal Vinko Puljić njegov izbor usporedio s dolaskom Hitlera na vlast u Njemačkoj, da su ga sve hrvatske stranke označile kao novovjekovnoga Sejdu Bajramovića, da je njegov izbor Hrvatska akademija za znanost i umjetnost ili pak sveučilište ocijenilo kršiteljem prava Hrvata. No Inzko se zadržao samo na HDZ-u kako bi njegova pristrana priča dobila dodatno na težini i potvrdio stereotipe koje ponavlja godinama.

Podržava preglasavanje

Niti jednim slovom Inzko nije spomenuo probleme s kojima se BiH suočava s migrantskim valom, najavljenim povratkom ratnika iz Islamske države, blokadom vlasti i uspostave Vijeća ministara. Svi su ti problemi iz dvorišta bošnjačke strane i politike. No Inzku su beznačajni. Najzanimljivije je, međutim, što je posve ignorirao problem izbora parlamenta, odnosno Gornjega doma naroda Federacije BiH, za što je izravno odgovoran njegov ured. Iako je Središnje izborno povjerenstvo pronašlo neustavno i nezakonito rješenje, ostaje činjenica kako BiH doslovno nema zakonito uređeno pitanje načina izbora izaslanika za Dom naroda. Naime, to je pitanje Ustavni sud BiH izbrisao, a radi se o odredbama koje su svojedobno nametnuli iz Inzkova ureda. U više od 24 godine rada Ureda kojemu je austrijski diplomat na čelu, u posljednjih devet samo je jedna odluka bila u korist Hrvata, a sve druge, a bilo ih je na stotine, bile su na štetu Hrvata. Ta se jedina odnosila na proširenje granica Općine Žepče u kojoj su pripojene mjesne zajednice iz drugih općina s hrvatskom većinom. Sve druge, uključujući i one da Bošnjaci mogu preglasavati Hrvate, da imaju dvostruko više ministara i utjecaja u federalnim vlastima, rezultat su čovjeka čiji istupi ohrabruju upravo politiku dominacije. S obzirom na to da se radi o konstanti od 24 godine, hrvatska politika konačno mora početi tražiti njegov odlazak i zatvaranje OHR-a. Samo je u takvim okolnostima moguće da BiH napravi iskorak. Ovako će Inzko i društvo stalno podržavati ratne ciljeve jedne strane dok je posve sigurno kako takvo što Hrvati ne će prihvatiti.

Domagoj Tolić
Hrvatski tjednik

Inzko u UN-u: ‘Hrvatski dužnosnici Komšića uporno nazivaju nelegitimnim’

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati

Komentar

Marko Ljubić: Živozidaška referendumska prostitucija

Objavljeno

na

Objavio

Pita me fina gospođa srednjih godina pokraj štanda živozidaša na kojem prikupljaju potpise za referendum o zabrani financiranja političkih stranaka iz državnog proračuna, što bih joj preporučio, potpisati ili ne.

Odgovorio sam joj prispodobom zgodnom za razmišljanje svima nama. Što biste vi uradili i biste li zabranili proizvodnju automobila, nakon što je jedan ili stotine idiota za upravljačima punom brzinom projurilo pod crvenim signalom na semaforima, izazvali seriju nesreća, ubili ljude u prometu i uništili imovinu?

Bi li zbog toga prestali koristiti prometna sredstva i isključivo od jedne do druge točke putovali pješke? Stvar je jednostavna. Tko bi zabranio auta i tko bi isključivo hodao ili trčao, neka podupre ovu inicijativu. Malo je takvih.
No, puno će ljudi potpisati. Zašto?

Zato što uzimaju i imaju pravo s manje izravnih posljedica po sebe biti neodgovorni te i na destruktivan način iskazati nezadovoljstvo državom i politikama, ne razmišljajući o tome da je izravna posljedica ovakve inicijative jačanje upravo onih protiv čijega je ponašanja proglašena. I da će se te posljedice reflektirati i na njih osobno u vremenu ispred, iako tako ne izgleda trenutno.

Uvijek se, kada nema pravila najbolje snalaze upravo oni, koji ih redovito krše ili zaobilaze kada ih ima. Zašto je onda jedna parlamentarna stranka, koja je jako nadmoćna logistički izvanparlamentarnim konkurentima u političkoj kampanji upravo zbog povelikih sredstava, koje dobiva iz proračuna, odlučila ići i upravo sada s takvom inicijativom?

Zato što im je promidžbeni efekt javne nazočnosti na stotinama lokacija u Hrvatskoj i pred stotinama tisuća prolaznika uvjerljivo bitniji od odgovornosti prema tim ljudima, prema društvu i narodu. I nije im problem biti neiskren, prvo, jer će im rijetko tko postaviti pitanje zašto onda ne povedu one koje pozivaju na potporu, vlastitim primjerom za sobom i lijepo vrate novce koje su dobili iz proračuna i drugo, jer ih nitko u poslu kojim se bave neće kazniti zbog neiskrenosti i neodgovornosti.

Dapače, i prvo i drugo se isplati. Uz sve navedeno, minimum polaznih standarda za prvi korak ozdravljenja hrvatskog društva bi bio kazniti u svakoj prigodi svakoga tko je spreman za svoje dnevnopolitičke i destruktivne interese prostituirati apsolutno sve društvene vrijednosti i institute, u ovome slučaju značaj i ulogu instituta referendumskog odlučivanja ljudi i naroda. Jer, ova inicijativa je prostitucija referenduma.

Mora u pristojnom društvu negdje biti granica javnoga ponašanja, jer se upravo zbog viših razina tih granica ljudi razlikuju od vukova, narodi od čopora i krda, uz svijest da i čopori i krda imaju čvrsta pravila bez kojih nisu mogući, komentirao je Marko Ljubić na facebooku

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati
Sponzori

Komentari