Pratite nas

Reagiranja

Škoro: Kad ti Pupovčeve Novosti daju naslovnicu, to je najbolja referenca da si na pravom putu.

Objavljeno

na

Predsjednički kandidat Miroslav Škoro reagirao je na naslovnicu tjednika Novosti i tekst koji se u njemu nalazi.

Uz Škorinu fotografiju i naslov ”Ne dirajte mi glavnicu” pišu kako su istražili poduzetničke početke Miroslava Škore. – Dvije godine bio je direktor HRT-ove tvrtke Orfej pa 1999. otišao s povlaštenim kreditom od 120 tisuća maraka i otpremninom od 350 tisuća kuna, za koje je Državna revizija utvrdila da su mu neosnovano isplaćeni pišu Novosti. Miroslav Škoro zbog toga je najavio tužbu:

Kad ti Pupovčeve Novosti daju naslovnicu, to je najbolja referenca da si na pravom putu.

A kad tu naslovnicu temelje na lažima i konstrukcijama, onda je to već posao za moje odvjetnike.

Jasno mi je da se financiraju iz državnog proračuna i da moraju odrađivati prljavi posao za svoje koalicijske partnere, ali raskrinkat ćemo ih na sudu i sav novac od tužbe uplatiti djeci poginulih hrvatskih branitelja.

A brzo će doći trenutak kad će širitelji mržnje i lažnih vijesti biti skinuti s državnog proračuna i prepušteni izazovima tržišta, napisao je Škoro povodom teksta objavljenog u Novostima SNV-a

Novosti SNV pišu: Predsjednički kandidat Miroslav Škoro uzeo je krajem 1990-ih od Hrvatske radiotelevizije bogatu otpremninu, iako po mišljenju Državnog ureda za reviziju nije imao nikakvo zakonsko pravo na nju. Nakon samo dvije godine na poziciji direktora Orfeja, glazbene kuće u stopostotnom vlasništvu javne televizije, Škori je 1999. godine odobreno čak 350 tisuća kuna otpremnine, premda je razriješen na vlastiti zahtjev. Tu je nepravilnost revizija utvrdila analizirajući poslovne knjige HRT-a za posljednje dvije godine rada državne televizije pod režimom Franje Tuđmana. Ispostavilo se da je na temelju velike plaće Škoro imao pravo na unosnu otpremninu, ali samo u slučaju da ga razriješi uprava. ‘Budući da je direktor društva razriješen na osobni zahtjev, Državni ured za reviziju je mišljenja da nije bilo osnove isplatiti mu otpremninu’, stoji u izvješću iz sredine 2000. godine, u kojem se od HRT-a traži povrat novca iz blagajne Orfeja. Preko maila smo pitali Škoru je li u međuvremenu postupio u skladu s preporukama revizije, ali do zaključenja teksta nije odgovorio na naš upit. Odgovor nije stigao ni od HRT-a.

Što vi mislite o ovoj temi?

Oglasi
Komentiraj
Oglasi

Komentari