Connect with us

Kronika

Sud u Zagrebu odbio tužbu Gorana Radmana! Neće dobiti 30.000 kuna!

Published

on

Općinski građanski sud u Zagrebu 18. srpnja 2019. godine donio je oslobađajuću presudu, kojom se odbija tužbeni zahtjev Gorana Radmana protiv Z1 i Osječke televizije kao “neosnovan”.

Radman je tužio Z1 i još nekoliko televizija radi Bujice emitirane 10. lipnja 2015. godine, u kojoj je gostovao prof. dr. Andrija Hebrang, a u kojoj je objavljen dokument iz Beograda u kojem se navodi da je sad već bivši glavni ravnatelj HRT-a i komunistički direktor Televizije Zagreb “surađivao s KOS-om”.

Radmana je također zasmetala izjava dr. Hebranga da je Dnevnik u vrijeme Radmanovizije “služio za pranje mozga”. Nadalje, u Bujici su navedeni i primjeri nezakonitih otkaza mnogim politički nepodobnim djelatnicima HRT-a, koji su u međuvremenu vraćeni na posao.

Radman je zbog “duševnih boli”, te “povrede časti i ugleda” tražio da mu nakladnik Bujice isplati 30.000 kuna, no te novce – neće vidjeti, a sada još mora podmiriti i troškove dugogodišnjeg postupka!

Z1 i Osječku televiziju u ovom je postupku zastupao Odvjetnički ured Terešak, a iako presuda koju je donio sudac Mario Klarić još nije pravomoćna, svakako je dobar pokazatelj kako se štiti sloboda medija i istinitog izvještavanja, piše Velimir Bujanec.

“Iako ne bih htio komentirati presudu koja nije pravomoćna, mogu izraziti zadovoljstvo i dodati da je sramota što je čovjek poput Radmana uopće obnašao funkciju glavnog ravnatelja HRT-a. Obzirom na njegovu totalitarno-komunističku prošlost, da je u Hrvatskoj provedena lustracija, zasigurno Radman nikada ne bi bio na čelu HRT-a, niti bi bilo potrebe za mojom emisije o njemu, niti za ovakvim sudskim procesima.”, komentirao je Bujanec za portal Narod.hr.

Što vi mislite o ovoj temi?

Oglasi
Komentiraj
Advertisement

Komentari