Pratite nas

Komentar

Višnja Starešina: Slučaj Krmpotić je vrhunac sustavnog zastrašivanja i kapitulacija pravne države u Hrvatskoj

Objavljeno

na

„Slučaj Ivana Krmpotića je samo jedna od kulminacija zlouporabe pravosudnog sustava u Hrvatskoj u zastrašivanju svjedoka i pokazatelj neefikasnosti policijskog i sigurnosnog sustava u zaštiti. Ono što je osobito značajno kod Ivana Krmpotića je što se, po nekim najavama on u svom svjedočenju dotiče i uloge Ante Josipovića, oca bivšeg predsjednika, u određenim likvidacijama koje su učinile strukture bivše države“, rekla je za naš portal Višnja Starešina komentirajući prebacivanje svjedoka Ivana Krmpotića u sigurnu kuću u Njemačkoj.

visnja_staresina_05-580x3861„Slučaj Krmpotić je zapravo vrhunac sustavnog zastrašivanja i kapitulacija pravne države u Hrvatskoj. Već nekoliko tjedana pratimo kako se pred njemačkim sudom iznose podaci, dokazi da hrvatsko državno odvjetništvo koje je po definiciji dužno štiti pravni sustav države zapravo zloupotrebljava svoju ulogu te zastrašuje i progoni zaštićene svjedoke na suđenju u Münchenu“, rekla je Starešina te dodala kako imamo slučajeve da se neki od svjedoka pozivaju na ekspresna ročišta, poput Krmpotića u slučajevima koji su prema podacima koji su dostupni u medijima zapravo već otišli u zastaru – što je također zloupotreba.

„Izlaze na vidjelo dokazi da su sigurnosni agenti države u konzulatima, službenim prestavništvima Republike Hrvatske, po uzoru na nekadašnje jugoslavenske konzulate koji su bili ekspoziture Udbe, također vršili pritisak na potencijalne svjedoke i zastrašivanje”, pojasnila je te dodala: “Imate slučaj da policija se ignorantski odnosi prema prijavljenim prijetnjama, konkretno svjedoka Krmpotića. Ni na što od toga ne reagira niti ministar pravosuđa, niti predsjednik Vlade. I tu ne možemo govoriti o izoliranim slučajevima zastrašivanja – to je kraj pravne države“.

[ad id=”68099″]

„Ako imate bankrotiran pravosudni sustav, uključujući njegovu ključnu polugu državno odvjetništvo, ako imate ignorantski policijski sustav s velikim deficitima u funkcioniranju, ako imate upitan sigurnosni sustav i njegove zlouporabe u svrhu zaštite bivših totalitarnih struktura, onda je riječ o urušavanju demokratskog poretka“, ocijenila je Starešina rekavši kako postoji veliki utjecaj bivših totalitarnih struktura tj. kolokvijalno nazivanih udbaških mreža u upravljanju svim institucijama u državi: „I to jest problem koji uporno rasvjetljava sud u Münchenu. I to jest kočnica hrvatskog demokratskog i gospodarskog razvoja. Jer u konačnici sve ipak završava na zaštiti materijalnih i financijskih interesa, koji uostalom i danas drže tu staru mrežu aktivnom i povezanom”.

„Pred njemačkim sudom se pokazuje i u kojoj su mjeri hrvatski mainstream mediji kontrolirani od te strukture. Kapitulacija pravne države, koja se rasvjetljava pred minhenskim sudom nije za njih tema. O tome sustavnije informiraju tek poneki portali, poput vašeg, neki pisani mediji …U tzv glavnim medijima, uključujući državnu televiziju te teme uopće ne dobivaju pravno javnosti, ili su pažljivo dozirane. A ta neinformiranost je također značajan demokratski deficit zbog kojeg nije moguće kvalitetno suočavanje s totalitarnim naslijeđem“.

„U samom minhenskom postupku se pokazuje da bi se lustracija u nas mogla vrlo efikasno učiniti kroz vjerodostojne sudske postupke, koji razotkrivaju djelovanje bivšeg sustava. No pokazuje se također da je hrvatsko pravosuđe najveća prepreka hrvatskom demokratskom i gospodarskom razvoju i da je to sustav u kojem bi trebala započeti lustracija.“, rekla je ocijenivši kako se kroz minhensko suđenje Perkoviću i Mustaču može vidjeti zašto je nužno ljude koji su bili samo jezgro totalitarnog sustava, ukloniti s pozicija upravljanja državnjim sustavima. Ne iz ideoloških ili političkih razloga, nego upravo zbog toga da ne bi opstruirali funkcioniranje pravne države.

Izvor: narod.hr

Što vi mislite o ovoj temi?

Sponzori
Komentiraj

Komentar

Glasnović: Marksizam je realan i moćna opasnost

Objavljeno

na

Objavio

Kada danas osobu pitate za opasnost „Kulturnog Marksizma“ naletjet ćete na upitnik iznad njegove glave. Kako? Komunizam? Pa on je većinom nestao 1989 i ostatak se potopio 90-tih? Pa što nam mogu učiniti nekoliko primitivaca i starih kadrova tih propalih marksističkih eksperimenata.

Na žalost nije tako, Marksizam je realan i moćna opasnost jer se modificirao kroz metapolitiku u oblik kulturnog marksizma. (metapolitika = osvajanje kulturnog prostora kroz ciljanu propagandu. Mladi bi rekli : Ovo je „IN“ a to je „OUT“. Stime postaje „IN“ i „OUT“ okvir (Framing) u kojega se onda selektivno ubacuje po potrebi svega i svačega ali u korist kulturno marksističke agende s ciljem jedne male svjetske elitne sile koja će kontrolirati sve.

Upravo taj mix koruptivne Ljevice u Hrvatskoj i quasi Desnice, Antife, Neofeministica, ratnika za razna socijalna prava, buduci Ekofašizam, razmijena stanovništva, ITD nisu nikakva slučajnost a kamoli neočekivana pojedinačna pojava.

Oni su neizbježan rezultat kulturnog marksizma razvijenog sjedišta poslijeratnog razdoblja, koji želi srušiti sve stupove naše kulture i izbrisati našu povijest iz razloga stvaranja iskrivljene kulturne povijest u korist jedne nove nad rase u obliku klase.

Današnji kulturni marksisti su četvrta generacija koja je nastavila ono što su profesori pedesetih i studenti šezdesetih započeli. Opet nastavili učitelji sedamdesetih i studenti osamdesetih godina u vremenu dok zapadni kapitalizam svijetom cvati i paralelno financira istu agendu kroz državne proračune u milijunima.

Zapamtimo jedno – u toku ali pogotovo nakon svake takve revolucije su svanuli u svim tim bivšim socijalističko marksističkim Državama bivši kadrovi kao Milijunaši i Multimilijunaši koji su postali medijski popularni, “uspješni” i “bogom dani” ! Dali vam je to poznato od nekuda?

 

Glasnović: Ideologija Multikulturalizma želi samo kaos

 

 

 

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati

Komentar

Jan Ivanjek – Na razvoju HV-a već se radi sve sustavnije

Objavljeno

na

Objavio

Dok neki i dalje spinaju kako je Mađarska preuzela kontrolu nad našim zračnim prostorom, dežurni borbeni dvojac MiG-ova je danas presreo izraelski poslovni mlažnjak, identificirao ga i prepratio do izlaska iz našeg zračnog prostora, te sletio u Pulu za dopunu goriva prije povratka na Pleso. A jučer su s višednevnim vježbama bojevog gađanja obuku završili piloti 2. i 3. skupine preobuke na helikoptere Kiowa Warrior, kao i nova skupina zrakoplovnih tehničara. Zastoji u provođenju obuke novih pilota na OH-58D polako se rješavaju.

Premda se stvari ne kreću onoliko brzo koliko bi mnogi željeli, uključujući i mene, na razvoju HV-a već se par godina radi sve sustavnije. Nažalost, devastaciju gotovo dva desetljeća namjernog uništavanja Hrvatske vojske nije moguće popraviti preko noći, čak i da novac nije problem. Ali radi se, i rezultati se sramežljivo počinju pokazivati. Ključno je da taj proces ne bude ometan ili zaustavljen u narednih desetak godina.

A kad već govorim o zrakoplovstvu, sada se ipak nemoguće dotaknuti te teme bez osvrta na jučer objavljenu najavu za nastavak legendarnog filma Top Gun, koji je postao globalni kulturni fenomen, u vrijeme izlaska eksplozivno povećavši interes za mornaričke pilote, a može se arugmentirati da u glavnoj ulozi nije bio Tom Cruise, već F-14 Tomcat.

Čini se da će Top Gun: Maverick biti vizualno još daleko atraktivniji od originala, i gotovo je sigurno da su scene u kabini F/A-18 Super Horneta, koji je zvijezda nastavka nauštrb F-35C, doista snimane u zraku, s glumcem na stražnjem sjedalu. Isti kadrovi prikazuju lansiranje s nosača, s parom AIM-9X Sidewindera i parom laserski navođenih bombi, najvjerojatnije GBU-24 Paveway III.

Niski let formacije od 4 Super Horneta koju predvodi Cruise nad snježnim obalama upućuje na dio radnje u na sjeveru, potencijalno Rusiju ili Sjevernu Koreju, ako se opet ne pojavi izmišljeni protivnik. Moglo bi biti i eksperimentalnog letenja, barem prema kadrovima u kojima Tom Cruise sjedi u neidentificiranoj kabini u visinskom odijelu nalik S1034 koje koriste piloti na izvidničkim avionima U-2S, pa je moguće da će u filmu biti i neki „crni projekt“, odnosno tajna letjelica za iznimne visine.

Posebno je zanimljivo bilo vidjeti F-14 Tomcat u zadnjem kadru najave. Jedini Tomcati koji lete u svijetu su oni iranski, pa je vjerojatno riječ o CGI avionu, jer su SAD gotovo sve svoje F-14 uništili kako bi spriječili da Iran ilegalno nabavi dijelove za vlastitu flotu. Osposobljavanje jednog od nekoliko preživjelih američkih F-14 za let bilo bi izuzetno složeno i skupo, te upitno da li je uopće izvedivo. No priznajem da me zanima saznati u kojem kontekstu se ovaj legendarni lovac nalazi u filmu, i na čijoj strani.

Najavu filma pogledajte ovdje:

Kako se vama čini?

Jan Ivanjek

Što vi mislite o ovoj temi?

Nastavi čitati
Sponzori

Komentari